Gør jeres børn sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2022

Anonym trådstarter

Når så blev det mig, som har brug for lidt feedback på noget jeg har lagt mærke til ved min datter.

Hun er 3 1/2 år, og når hun feks ikke gider og tage tøj på, så ruller hun med øjene og blinker flere gange, ligesom åhh må jeg ikke nok blink blink, her er da bare i betydningen, jeg kan ikke selv moar hjælp mig be om blink blink.

Nogen der har børn der også gør det?����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Når så blev det mig, som har brug for lidt feedback på noget jeg har lagt mærke til ved min datter.

Hun er 3 1/2 år, og når hun feks ikke gider og tage tøj på, så ruller hun med øjene og blinker flere gange, ligesom åhh må jeg ikke nok blink blink, her er da bare i betydningen, jeg kan ikke selv moar hjælp mig be om blink blink.

Nogen der har børn der også gør det?����

Mine gjorde ikke…

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Min datter har måske ikke lige gjort det der, men hun har haft andre manipulerings- og overtalelsestricks fra en ganske ung alder

Synes det lyder til at være en kvik pige, du har dig, der afprøver, hvordan hun kan påvirke dig

Er det noget, der bekymrer dig, eller er det bare sådan nysgerrighed?

Anmeld Citér

24. maj 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Min datter gør noget i samme stil, jeg opfatter det som om hun synes, jeg er dybt urimelig at forlange x af hende eller spørge hende om et eller andet. Nogle gange bruger hun det til st aflede og håber jeg har glemt det der foregik inden.

Men der er stor forskel på hvordan børn viser de er utilfredse med noget/synes de voksnes “krav” er for trælse eller for meget.
Og hvornår de synes noget er træls.

Det meste er helt normalt adfærd.

Hvis du er bekymret eller andet så tag fat i Sundhedsplejersken eller evt. de voksne i børnehaven - hvis barnet går der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.