Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg led af voldsom forstoppelse under begge mine graviditeter. Faktisk var det første graviditetstegn før jeg testede positivt. På et tidpunkt under mine graviditeter var det ikke unormalt at der gik 1 uge mellem afføring- virkelig smertefuldt!
Når men, efter at have prøvet alverdens ting og medicin der ingen effekt havde endte det med at være sveskejuice der gjorde det for mig - 1 stort glas morgen og aften holdt systemet igang. Så det er min anbefaling, kan købes i Kvickly/Føtex.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loppefrø skaller hjælper kun hvis du kan tage en masse væske. Det binder væsken.
Movicol og gang i den smager fælt men der findes forskellige måder. Der ikke andet end prøve sig frem.
Husk og giv dig tid på wc.
Sæt altid dine fødder på en skammel da det forbedre din skide stilling. Sid evt med en bog eller avis eller ligende så du kan klemme uden at trykke massivt (for at undgå hæmorider)
Tak for alle jeres svar
Jeg talte med min læge om det, da jeg var der i tirsdags til første graviditetsundersøgelse - I kan forestille jer akavetheden da jeg sagde til hende at jeg tog magnesIUM mod det, og hun sagde at det skulle være magnesIA Det var simpelthen så pinligt, haha.
Nå, men Magnesia er nu købt og jeg synes allerede det har hjulpet lidt! Så jeg håber det fortsætter Og ellers vil jeg prøve nogle af jeres andre råd.
Anonym skriver: 3-5 svesker før sengetid
3-5 svesker før sengetid
Sveskejuice er vidundermiddel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128