Byld/knude/kæmpe bums

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Wow - skifter du blade på din skarver hver gang du bruger den? Det lyder dyrt og unødvendigt.

held og lykke - jeg ville måske se en læge i dag hvis det er på størrelse med en vindrue

Ja jeg skifter hver gang. Men nej det er ikke dyrt. Bruger ikke Gillette, for ja det ville netop være dyrt har købt nogle i normalt hvor man får en pakkernes 30 i for 50 kr. og har meget minimal hårvækst. Så kan sagtens gå et Par uger mellem hver barbering.  

jeg tager til lægen mandag hvis ikk den er blevet mindre. Vil ikk belemre lægevagten for sådsn noget. Havde været noget andet hvis jrg ikk kunne bevæge mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2022

Kastanje

Ja jeg skifter hver gang. Men nej det er ikke dyrt. Bruger ikke Gillette, for ja det ville netop være dyrt har købt nogle i normalt hvor man får en pakkernes 30 i for 50 kr. og har meget minimal hårvækst. Så kan sagtens gå et Par uger mellem hver barbering.  

jeg tager til lægen mandag hvis ikk den er blevet mindre. Vil ikk belemre lægevagten for sådsn noget. Havde været noget andet hvis jrg ikk kunne bevæge mig. 

Hvis du får 30 for 50 kr er det også virkelig dårlig kvalitet. Hvis du barbere dig så sjældent ville en Gillette  kunne holde meget bedre og skrabe bedre ifh huden. Du behøver ikke skifte men bare skylle med varmt vand og sæbe. Det er sikkert en byld der skyldes infektion pga dårlig barbering…

Anmeld Citér

21. maj 2022

Anonym

Kan huske jeg fik sådan en da jeg var gravid, fattede simplethen ikke hvad det var der var så irriterende. Troede jeg havde blærebetændelse fordi det gjorde ondt da jeg tissede. Da jeg så kiggede efter(var på ferie på mallorca), så var en kæmpe bums.

Jeg trykkede den og rensede med vand og sæbe. (Ku ik lade vær)

Anmeld Citér

21. maj 2022

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg får jævnt tit bylder og gider helt ærligt ikke rende til lægen hver gang når den er ved at være moden presser jeg den lidt, som en bums. Bagefter ind under den varme bruser så den bliver godt varmet op og lidt blødere og så trækker jeg i den, sådan huden fra hinanden. så brister den som regel ellers så får den et tryk mere. Det gør tæske ondt men det gør det jo også hvis lægen skærer i den. Når den er helt tømt renser jeg og sørger for at holde det rent. Er bylden stor, sådan valnød og derover søger jeg som regel læge

Anmeld Citér

21. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Hvis du får 30 for 50 kr er det også virkelig dårlig kvalitet. Hvis du barbere dig så sjældent ville en Gillette  kunne holde meget bedre og skrabe bedre ifh huden. Du behøver ikke skifte men bare skylle med varmt vand og sæbe. Det er sikkert en byld der skyldes infektion pga dårlig barbering…

Jeg har brugt de her i årevis og aldrig haft problemer med dem før. Så nej det har intet med dem at gøre. Derudover. Så der fsktisk langt over en ugensiden jrg barberede mig sidst. Så igen. Ingen sammenhæng 

Anmeld Citér

21. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Jeg har brugt de her i årevis og aldrig haft problemer med dem før. Så nej det har intet med dem at gøre. Derudover. Så der fsktisk langt over en ugensiden jrg barberede mig sidst. Så igen. Ingen sammenhæng 

Helt fair .  
de gange det er sket for mig er det netop ved barbering med billige skrabere

Anmeld Citér

21. maj 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Bare du holder øje med om du får feber. Ellers kan det godt vente til mandag 

Anmeld Citér

21. maj 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Bare du holder øje med om du får feber. Ellers kan det godt vente til mandag 

Tak. Det har jeg heldigvis ikke. Mine lunger i lysken er dog begyndt at hæve og gøre ondt. 

Anmeld Citér

21. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Helt fair .  
de gange det er sket for mig er det netop ved barbering med billige skrabere

Hvis det var noget jeg fik regelmæssigt. Så ville jeg også have mistænkt skraberne. Men når der ingen sammenhæng er med flere års brug. Så tror jeg nu bare jeg har været uheldig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.