Hej alle sammen.
jeg er helt ny herinde.. men jeg har simpelthen et behov, for at komme ud med nogle af de følelser der går igennem mig. Sagen er den, at min kæreste og jeg har været sammen i 2 år, men været hinandens bedste venner i 10. Han har en skøn lille pige på 3 fra tidligere forhold. lige efter vi fandt sammen, havde jeg en SA.. vidste ikke jeg var gravid, før lægen fortalte det. Sidste år, i juni mdr tester jeg positiv, og vi var SÅ glade. Da jeg er i uge 6+3 røg vi akut på sygehuset fordi mit hcg tal var faldet en del.. det vidste sig at være en graviditet udenfor livmoderen. Bliver akut opereret og mister min højre æggeleder. Den søde læge som opereret mig, fortalte at vi sagtens kunne blive gravide naturligt igen. Vi har prøvet at teste med ægløsningsteste, benene op, regelmæssig sex osv. men det vil skisme ikke lykkes. I dag fortæller min lillebror, at han skal være far. Og ved i hvad? Jeg blev faktisk ked af det. Jeg kan slet ikke være glad på andres vegne, overhovedet. Jeg kan slet ikke rumme, at høre folk bliver gravide, for jeg bliver så ked af det. Er der andre som har stået i nogenlunde lign. Situation? Eller som evt har mistet den ene æggeledere, men som er blevet naturligt gravide efter?
hilsen en meget ked af det pige..
Anmeld
Citér