Teenager og stoffer.. what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Er det noget du ved eller noget du har hørt fra nogen ?

Tænker det er oplysninger du skal være 100 % om er rigtige, inden du går videre med det.

Så hvis det er noget du ved, ja selvfølgelig skal du sige det til dem

Jeg har hørt det fra min datter som har været meget tæt med ham (indtil den nye pige kom ind i billedet) + set det på flere snaps hvor han “blærer sig” med det og pigen har jeg oplevet som totalt påvirket i vores eget hjem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Bedre at blande sig en gang for meget end en gang for lidt. Gå til forældrene og/eller lav en underretning 

Anmeld Citér

16. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er 200% enig med de andre. For fortalt til forældrene hurtigst muligt, og hvis ikke forældrene tar hånd om det. Så lav en  underretning til kommunen. Det her er ekstrem alvorlig, de børn gå desværre i den helt gale retning.

Anmeld Citér

17. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Helt enig med de andre.

Gå til forældrene, forældre til forældre…

Jeg ville helt klart have det at vide hvis det var mit barn.
Måske har jeg overset det? Og haft lidt for travlt på jobbet?
Jeg kan hjælpe mit barn bedst på en anden måde end kommunen kan. Og hvis mor eller far siger “ja vi ved det godt, og vi er igang med….” så kan du sove trygt om natten og tænke nu har jeg gjort mit og måske reddet noget fra at blive større… 
Det ville være ærgerligt hvis de ingen anelse har om det og det bliver værre og værre.

Dejligt at du som mor reagere! (mange vil nok tænke det ikke mit barn jeg blander mig ikke)

Anmeld Citér

17. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak allesammen! Jeres svar viser at der ikke er nogen vej udenom..

Jeg har talt med min datter om at jeg er nød til at gå videre med det. Hun fortæller også at han efterhånden har informeret hele klassen om det- han må synes det er sejt eller noget. I hvert fald er hun ikke den eneste der ved det længere og det gør det nemmere for mig at fortælle forældrene. Jeg kontakter forældrene når barnet ikke er hjemme. Det kan man jo heldigvis se på snapmaps. Jeg håber det går godt..

Anmeld Citér

17. maj 2022

Anonym

Jeg har talt med min datter om at jeg er nød til at gå videre med det. Hun fortæller også at han efterhånden har informeret hele klassen om det- han må synes det er sejt eller noget. I hvert fald er hun ikke den eneste der ved det længere og det gør det nemmere for mig at fortælle forældrene. Jeg kontakter forældrene når barnet ikke er hjemme. Det kan man jo heldigvis se på snapmaps. Jeg håber det går godt..

Jeg synes det er en god beslutte du har tage at gå til hans forældre det er længe fra sikker de ved hvad der forgå

Anmeld Citér

17. maj 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Godt du snakker med dem  

jeg kan huske som teenager at mine forældre altid vidste det, hvis jeg lavede noget lort. Skide irriterende men jeg tænker idag at det netop var fordi forældrene i området talte sammen hvis de havde lidt bekymrende informationer. Idag er jeg jo SÅ glad for at de vidste besked og dermed kunne sætte nogen rammer for mig og holde styr på det  

Anmeld Citér

18. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Hvordan gik det??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.