Har jeres mænd en mening om jeres tøjsmag? Kommenterer de på det hvis der er noget de ikke kan lide??
Her køber jeg flot og farverigt tøj for mine egne penge. Tager det på for derefter at få at vide at det kan jeg ikke have på. At mine lår ser for store ud i de lyse bukser. Men jeg er så træt af kun at gå i sorte bukser!! Hvis tøjfabrikanten har lavet lige præcis den størrelse som passer til mig og mine ja store lår så er det jo da for helvede da meningen at jeg og andre kvinder med former kan gå i netop de par bukser?! Jeg har lige kasseret en masse tøj. Ikke for min skyld og ikke fordi jeg ville. Men nej kun for kærestens skyld!
Hvis vi skal noget og jeg efter hans mening ikke er præsentabel ud i tøjet truer han med ikke at ville med. Han bliver flov og mener at jeg repræsenterer ham. Så ender det med at jeg til trods for at jeg selv syntes er smart og flot må skifte tøj for at tilfredsstille ham.
Jeg er træt af at komme hjem med nyt tøj, vise ham det for så at gå tilbage til butikken og få pengene tilbage for over halvdelen fordi han ikke kan lide det. Men jeg kan jo godt lide det 
Hvad fanden gør jeg lige her??
Anmeld
Citér