Har været i et forhold i mange år nu, men jeg bliver ødelagt i det føler jeg.
Lidt baggrundsinfo.
Han er fjorten år ældre end mig, jeg blev gravid med ham da jeg var 17 og Idag har vi tre børn sammen. Min selvtillid har altid været dårlig og den bliver ikke bedre. Lider af flere typer angst og depression. Pt styrer helbreds angsten det hele. Det psykiske har min kæreste meget svært ved at forstå og hjælpe med, hvilket jeg også godt kan forstå, men han puster ofte til ilden uden at vide det.
Har kæmpet med flere uddannelser uden held og endte på kontoruddannelsen pga. jobcenter. Det slet ikke det rigtige for mig, men er blevet på den for bare af få en eller anden form for uddannelse. Halvvejs i uddannelse knækkede filmen igen for mig og min kæreste fik mig derfor ansat på vennetjeneste i det firma han arbejder for. Jeg tænkte slet ikke rationelt på det tidspunkt og sagde ok, skrev under og har derfor skulle klare mig for 4.800 efter skat hver måned, hvilket ikke er realistisk med tre børn, transport tid på 45 min og alt bliver dyrere. Lige nu har jeg 1000 kr tilbage til måneden.
Det værste er, af når jeg ikke har nok og ikke kan handle ind, så jeg nødt til at tigge hos min kæreste. Han ofre inter frivilligt til min konto.
Det ydmygende at skulle tigge om penge for at kunne holde familien kørerne. Jeg har ikke råd til at give børnene oplevelser, og de oplevelser der kommer på et år er kun hvis kæresten lige synes det en god ide.
Jeg trænger sådan til at finde noget jeg kan lave og tjene penge på, men er låst til den kontrakt jeg skrev under på med hans firma til uddannelsen er færdig.
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Er træt af at tigge penge hos ham som en anden tigger. Det virker som om han nyder at have den magt at kunne styre og bestemme alt i forholdet. (Men kan godt være jeg læser ham forkert).
Før i tiden var børnepengene med til at holde mig over vande, sørge for jeg kunne købe sko og tøj til ungerne, men de jo også blevet delt op nu, så han får halvdelen.
Det sket flere gange at jeg har skulle handle ind til aftensmaden (handler billigt) men så mit kort lukket fordi der ikke er penge til det. Så har jeg måtte ringe efter "helten" som så kommer og betaler. Ej jeg hader det.
Jeg er måske ikke rimelig over for ham, men men mærke jeg er nået et sted hvor jeg faktisk er begyndt at hade den mand jeg bor sammen med, og det ikke rimeligt over for hverken ham eller vores fælles børn.
Han valgte så efter lang tid at overføre de 5000 som jeg ellers ville havde haft på kontoen fra børnepenge igår. Men han giver mig samtidig så dårlig samvittighed over at få dem at jeg faktisk heller vil tage et lån end have de penge.
Prøver jeg at forklare ham hvordan det føles at være sammen med ham ift. økonomien, så bliver han sur og ikke til at tale med.
Hvad dælen gør jeg.?