Andre født en baby på 400 gram?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Jeg arbejde ikke på neo, jeg arbejde på et botilbud, for handicappet børn, fra 0 til 18 år. 

Jeg var indlagt, med min egen for tidlig fødte datter på neo��Og der var der en baby, der vejde omkring 350 g

Men syntes det er dejligt, at man gør hvad man kan

Der står bare den gang jeg arbejdede der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2022

Anonym

Hanspige skriver:

Der står bare den gang jeg arbejdede der

Prøv at læse den første sætning igen. Der står der at jeg HAR ARBEJDET PÅ ET BOTILBUD. 

Længer ned fortæller jeg om min egen oplevelse på neo, med min egen datter, der er født før tid, og at vi var indlagt i 3 uger ��

Anmeld Citér

15. maj 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Prøv at læse den første sætning igen. Der står der at jeg HAR ARBEJDET PÅ ET BOTILBUD. 

Længer ned fortæller jeg om min egen oplevelse på neo, med min egen datter, der er født før tid, og at vi var indlagt i 3 uger ��

Synes din kommunikation er underlig. Så jeg stopper den her

Anmeld Citér

16. maj 2022

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor
Hanspige skriver:

Man redder dem altså også før uge 24, hvis der er livs tegn ved fødslen. 

Nej det gør de ikke….

Jeg fødte sidste år i oktober og var 22+3 henne. En spræl levende dreng. Han græd da han kom ud og han suttede på sin lille tommelfinger imens han lå hos mig på brystet og da navlestrengen blev klippet, gik der max 8 min så sov han ind .

Men lægerne kan og ville intet gøre, da medicinen for lungemodnelse kunne slå ham ihjel, eller gøre at han vil blive en grønsag. Han ville ikke få et værdigt liv.

han vejede 480gram og var 30 cm lang.  

Anmeld Citér

16. maj 2022

Hanspige

Mulleprutsmor skriver:

Nej det gør de ikke….

Jeg fødte sidste år i oktober og var 22+3 henne. En spræl levende dreng. Han græd da han kom ud og han suttede på sin lille tommelfinger imens han lå hos mig på brystet og da navlestrengen blev klippet, gik der max 8 min så sov han ind .

Men lægerne kan og ville intet gøre, da medicinen for lungemodnelse kunne slå ham ihjel, eller gøre at han vil blive en grønsag. Han ville ikke få et værdigt liv.

han vejede 480gram og var 30 cm lang.  

Er ked af at hører du mistede en dreng, det er modbydelig hårdt. 

Men i uge 23, der gør de. Jeg har selv været igennem det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.