Hvornår gik i i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2022

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Mrs. skriver:

Ja som overskriften siger, hvornår gik i, i fødsel? (Se afstemningen) 

og hvordan havde i det op til

Første gang fødte jeg 38+5 hvor vandet gik ved en 12 tiden efterfulgt af lette veer, men datter blev født 17.56

Her 2. Gang fødte jeg 40+4 og det startede med små-kramper 03.00 om natten, kramperne kom med ca. 3,5 min. Mellemrum og varede 30 sek. Så efter en time på denne måde var jeg næsten sikker på der var veer. Min søn kom 7,5 time efter jeg mærkede noget første gang. 

Jeg havde her 2. Gang fået hindeløsning dagen før, så det kan godt have sat skub i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2022

Anjapigen88

Jeg fødte 36+2 havde gået i to dage og haft ondt sådan regelmæssigt men ikke tænkt videre over det, indtil jeg natten inden fødsel slet ikke sov pga hyppige smerter samme dag kommer jeg til tjek kl 13 hvor jeg er 5cm åben og 17:58 kom lillemanden �� aftenen før begyndte min krop at tømme sig og der kom lidt slimprop da jeg tørrede mig.

Anmeld Citér

10. maj 2022

Anonym

Begge gange startede veerne ved 7 tiden om morgenen. Den første er født 22 timer senere og den anden er født 4 timer senere.

Anmeld Citér

10. maj 2022

HapsHapsHaps

Første gang gik mit vand kl 01.30, anden gang havde jeg plukveer hele natten som tog til op ad formiddagen. Kl 13.30 tog vi på fødegangen og jeg var i aktiv fødsel. Fødte 17.30 på én presseve

Anmeld Citér

11. maj 2022

Soulaima

Nr 1 er født 41+0 efter igangsættelse.

Nr 2 er født 40+6

Jeg havde i lidt over en uge gået med plukveer on/off og 2 dage efter termin blev de mere regelmæssige, men der var 15 min imellem. Fik afleveret min søn hos mine forældre for var sikker på at det ville sle om natten. 

Dagen efter var det ovre igen ��

40+4 var jeg til jm hvor jeg var 2 cm åben og havde ingen livmoderhals så lidt godt havde de gjort. Jeg fik hindeløsning som både gav lidt tegnblødning og gode plukveer. 

40+5 gik slimproppen, men alle plukveer var gået i sig selv.

40+6 kl. 3.30 vågner jeg med rigtig ondt i maven. Jeg tror jeg bare skal på toilettet, men kan dårlig sidde. Jeg begynder at time og veerne er ret regelmæssige. 

Kl. Ca 8.30 ankommer vi på fødegangen og kl. 13.03 er lillebror født

Anmeld Citér

11. maj 2022

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Har ikke stemt da man kun kan stemme en gang

Begge fødsler er startet med vandafgang.

1. gang: ca. kl. 5:00

2. gang: ca. kl 18:00 (blev igangsat med angusta kl. 10, men der skete ikke noget før om aftenen)

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.