Hvornår gik i i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår gik du i fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.059 visninger
15 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2022

Mrs.

Ja som overskriften siger, hvornår gik i, i fødsel? (Se afstemningen) 

og hvordan havde i det op til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Jeg fik de første veer (hvor jeg ikk var i tvivl om at det var veer ved 19:30 tiden. Men timerne før, sådan 2-3 timer før, havde jeg murren i maven som om at jeg skulle få wc hele tiden og havde ingen appetit da vi spiste aftensmad. Før spisning havde jeg det fint. Jeg fødte i august og det var super lækkert vejr. Så faren og jeg havde været ude og gå en halvanden timers lang tur og nydt vejret. Det gjorde vi dog stort set hver dag.

Anmeld Citér

8. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

altså jeg kunne kun stem en gang. Så jeg stemte aften. 

i første fødsel gik jeg igang om natten. Og i andet fødsel gik jeg igang om sent eftermiddag/ca starten af aften. 

Nu jeg gravid igen og er 23+0 idag. Og selvom der er længe til så er jeg spændt på om hvornår det går igang den her gang håber at det igen gå igang aften eller nat og i hvert fald bare gerne først når min mand er kommet hjem fra arbejde sent eftermiddag. både i de 2 andre graviditeter og den her gang, er jeg bange at gå i fødsel mens min mand er på arbejde.  Men selvf jeg var mest bange da jeg var gravid første gang, end jeg var andet graviditet og den her nr 3 graviditet.

hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

8. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Første gang blev jeg sat i gang om formiddagen.

Men anden gang startede veerne af sig selv lidt i kl 23. Jeg havde haft let men tiltagende lyserødt udflåd hele dagen som eneste tegn inden veerne startede.

Anmeld Citér

8. maj 2022

Mrs.

Love Angel skriver:

altså jeg kunne kun stem en gang. Så jeg stemte aften. 

i første fødsel gik jeg igang om natten. Og i andet fødsel gik jeg igang om sent eftermiddag/ca starten af aften. 

Nu jeg gravid igen og er 23+0 idag. Og selvom der er længe til så er jeg spændt på om hvornår det går igang den her gang håber at det igen gå igang aften eller nat og i hvert fald bare gerne først når min mand er kommet hjem fra arbejde sent eftermiddag. både i de 2 andre graviditeter og den her gang, er jeg bange at gå i fødsel mens min mand er på arbejde.  Men selvf jeg var mest bange da jeg var gravid første gang, end jeg var andet graviditet og den her nr 3 graviditet.

hvor langt er du henne?

Jeg er knap 38 uger henne  

sidste gang blev jeg sat igang, så er ret spændt på denne gang - og håber det kommer naturligt denne gang

Anmeld Citér

8. maj 2022

fehår

Jeg kunne også kun stemme én gang, så "morgen" mangler en stemme fra mig.

Første gang startede veerne cirka klokken 7 om morgenen. Det var tydelige og rigtige veer fra start, men baby var først ude 3 dage efter med hjælp (akut kejsersnit efter diverse forsøg på at fremskynde processen).

Anden gang startede veerne lige efter klokken 13. Baby var ude lidt over 10 timer efter.

Denne her gang er jeg 30+1, men ved endnu ikke, om jeg skal føde ved planlagt kejsersnit. Det bliver lidt antiklimaks, synes jeg, nu hvor jeg de andre gange har gået og ventet spændt på, at baby satte fødslen i gang selv.

Anmeld Citér

8. maj 2022

MKBP

Profilbillede for MKBP

Begge gange er vandet gået kl. 07.00 om morgenen…

1. barn er født omkring kl. 02.00 

2. barn er født omkring kl. 10.00

Anmeld Citér

8. maj 2022

B&J

Aften 22.10 med vores søn 

middag kl 11.40 med vores datter 

Anmeld Citér

8. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mrs. skriver:

Jeg er knap 38 uger henne  

sidste gang blev jeg sat igang, så er ret spændt på denne gang - og håber det kommer naturligt denne gang

Okay, meget spændene så

Anmeld Citér

8. maj 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Mrs. skriver:

Nu kan man kun krydse én af, så jeg tager udgangspunkt i min datters fødsel, da den var 100% naturlig (med min søn fik jeg piller til igangsættelse).. 

Jeg havde haft kraftige plukveer og modningsveer hver dag i en hel måned, så hver dag havde jeg jo veer, der gjorde ondt og i perioder var regelmæssige for så at gå i sig selv igen.. Den dag var ingen undtagelse.. 

Så ja hele dagen havde egentlig været det samme som de andre dage.. Omkring kl. 24 fik jeg endnu en modningsve, og skulle nyse samtidig, så er jeg nøs sprang fosterhinden og der var springvand ud af mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.