Budget konfirmationsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2022

B&J

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vi gav min nevø for ca. 650 (en lille gave og penge).

Anmeld Citér

7. maj 2022

Anonym

Det er et tilbagevendende dilemma hvad man skal man giv for min holdning er at det er ligegyldigt hvad de andre gæster give for da det er vigtig at kig på hvad der passer til ens økologi

Anmeld Citér

7. maj 2022

Anonym

Jeg har givet for 400 kr til mine niecer. 

Vi er i en stor familie så det var ikke at så jeg gav for så " lidt" dog giver jeg et personligt brev med billeder gennem tiden som jeg bruger en del krudt på. 

Jeg vil så give dem en større 18 års fødselsdags gave da den ellers er en normal fødselsdag i beløb indtil videre.  

Anmeld Citér

7. maj 2022

esioul

Anonym skriver:

Min nevø skal konfirmeres. Han har vist ikke rigtig nogen reelle ønsker, og vi er ikke tætte med dem, så vi har heller ikke alt for mange ideer til en gave. Vi tænker derfor bare på at give penge, men så kommer næste spørgsmål - hvor meget giver man? Det er første konfirmation i familien, så jeg aner det reelt ikke.

Jeg er helt klar over det nok svinger meget, men jeg har brug for at få en fornemmelse for hvad der er nok til at det ikke er snoldet, men ikke så meget at vi sætter andre familiemedlemmer i forlegenhed, fordi vi kommer til at overdrive. For lige præcis med pengegaver kan det jo ses ret tydeligt.

Vi giver 500 til vores vennepars søn. Ville give min nevø 800

Anmeld Citér

7. maj 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Giv ikke mere end hvad du har råd til. Så hvis det er 2-300kr så er det fint. Eller 500 så er det også fint. 

Anmeld Citér

9. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Penge er sikkert også det, han ønsker sig allermest.

I vores omgangskreds giver vi 200kr. pr. voksen og 100 kr. pr. barn vi kommer til konfirmationer. 

Anmeld Citér

9. maj 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der ville jeg give 500 kr., hvis dit budget er til det

Anmeld Citér

9. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg gav min niece 200 kr til hendes nonfirmation.

Det var hvad min økonomi kunne bære. De fleste gav for 500-1000 kr, og så var der Oldemor der gav 5000 kr. Så vi var i flere prisklasser

Anmeld Citér

9. maj 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Min nevø skal konfirmeres. Han har vist ikke rigtig nogen reelle ønsker, og vi er ikke tætte med dem, så vi har heller ikke alt for mange ideer til en gave. Vi tænker derfor bare på at give penge, men så kommer næste spørgsmål - hvor meget giver man? Det er første konfirmation i familien, så jeg aner det reelt ikke.

Jeg er helt klar over det nok svinger meget, men jeg har brug for at få en fornemmelse for hvad der er nok til at det ikke er snoldet, men ikke så meget at vi sætter andre familiemedlemmer i forlegenhed, fordi vi kommer til at overdrive. For lige præcis med pengegaver kan det jo ses ret tydeligt.

Det er altid svært med økonomi.

Vores søn skal konfirmeres på søndag, og jeg ved at hans moster giver 200 kr og mormor, morfar giver 1000 kr sammen. Deres økonomi er ikke til mere.

For os er det vigtigt at vores søn får en god dag og familien kommer. 

Vi har til et venner lige givet deres datter 200 kr ( var ikke med til fest) de er i dag taget ud og rejse, så vores søn får ikke noget af den)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.