Budget konfirmationsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.145 visninger
21 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2022

Anonym trådstarter

Min nevø skal konfirmeres. Han har vist ikke rigtig nogen reelle ønsker, og vi er ikke tætte med dem, så vi har heller ikke alt for mange ideer til en gave. Vi tænker derfor bare på at give penge, men så kommer næste spørgsmål - hvor meget giver man? Det er første konfirmation i familien, så jeg aner det reelt ikke.

Jeg er helt klar over det nok svinger meget, men jeg har brug for at få en fornemmelse for hvad der er nok til at det ikke er snoldet, men ikke så meget at vi sætter andre familiemedlemmer i forlegenhed, fordi vi kommer til at overdrive. For lige præcis med pengegaver kan det jo ses ret tydeligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2022

Anonym

500 kr. syntes jeg er et pænt beløb. 

Anmeld Citér

6. maj 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi giver 1000 kr

Anmeld Citér

6. maj 2022

Cvbn

Vi giver 500 eller 1000 alt efter hvor tæt vi er, og hvad vi selv synes….

Anmeld Citér

6. maj 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac

Vi giver 500

Anmeld Citér

6. maj 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

500 kr 

Anmeld Citér

6. maj 2022

Mrs.

Når i ikke er tætte, så synes jeg 500 kr er passende. 
evt find en sjov måde at give dem på. Der er så mange gode ideer online til hvordan man kan arrangere penge gaver

Anmeld Citér

6. maj 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Min nevø skal konfirmeres. Han har vist ikke rigtig nogen reelle ønsker, og vi er ikke tætte med dem, så vi har heller ikke alt for mange ideer til en gave. Vi tænker derfor bare på at give penge, men så kommer næste spørgsmål - hvor meget giver man? Det er første konfirmation i familien, så jeg aner det reelt ikke.

Jeg er helt klar over det nok svinger meget, men jeg har brug for at få en fornemmelse for hvad der er nok til at det ikke er snoldet, men ikke så meget at vi sætter andre familiemedlemmer i forlegenhed, fordi vi kommer til at overdrive. For lige præcis med pengegaver kan det jo ses ret tydeligt.

500 kr. 

Anmeld Citér

6. maj 2022

AnoMor

Til min fætters konfirmation som jeg heller ikke er tæt med fik han 200 kr. det var hvad mit budget kunne bærer. 

hans søn blev døbt for er par år siden. Der fik de for 300 kr. 

Anmeld Citér

6. maj 2022

Soonmom

Ca 200 kr pr hovede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.