Madlede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
18 svar
1 synes godt om
4. maj 2022

MR1991

Jeg er i dag 11+6, og skal til NF på tirsdag. Jeg glæder mig til det er overstået.

Jeg fik kvalme ret sent, og med det fulgte madlede. Jeg spiser ikke særlig meget, og får hurtig kvalme. Der er også visse madvarer, jeg simpelthen ikke kan få ned. 

Med min søn havde jeg lidt kvalme, og madleden stoppede også forholdsvist hurtig. Men har I oplevet, det har været der hele graviditeten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2022

Pb18

Ja, i min seneste graviditet varede madleden til 4 uger efter fødslen. Det er bare vildt hårdt. Og også svært at komme til at lide maden igen, da jeg havde så mange dårlige associationer. 

I min første graviditet forsvandt alle symptomer 12+0, så der er bare forskel fra graviditet til graviditet 

Anmeld Citér

4. maj 2022

MR1991

Pb18 skriver:

Ja, i min seneste graviditet varede madleden til 4 uger efter fødslen. Det er bare vildt hårdt. Og også svært at komme til at lide maden igen, da jeg havde så mange dårlige associationer. 

I min første graviditet forsvandt alle symptomer 12+0, så der er bare forskel fra graviditet til graviditet 

Jeg er også bare nervøs for, det kommer til at være hele graviditet. Bare jeg lige kunne spole tiden frem til november så. Fik du kvalme oveni?

Anmeld Citér

4. maj 2022

Darling

Jeg er halvvejs på søndag og min madlede har varet siden 4+0

Jeg spiser hvad jeg kan få ned, jeg har nærmest ikke fået salat i min graviditet

Anmeld Citér

4. maj 2022

Mrs.

Med min søn havde jeg kvalme og madlede hele graviditeten fra uge 7 til den dag han blev født. 
med min datter (37+0 i dag) blev jeg først dårlig omkring uge 10 og var MEGET syg til uge 16/17 agtig hvor det så tog af. Nu er jeg begyndt at få kvalme af og til igen og lider af sureopstød (hvilket jeg ikke havde med min søn)

Anmeld Citér

4. maj 2022

MR1991

Darling skriver:

Jeg er halvvejs på søndag og min madlede har varet siden 4+0

Jeg spiser hvad jeg kan få ned, jeg har nærmest ikke fået salat i min graviditet

Jeg er også kommet dertil, at jeg tvinger noget i mig, og gør lidt efter lyst. Det er jo simpelthen forfærdelig at have det sådan

Anmeld Citér

4. maj 2022

MR1991

Mrs. skriver:

Med min søn havde jeg kvalme og madlede hele graviditeten fra uge 7 til den dag han blev født. 
med min datter (37+0 i dag) blev jeg først dårlig omkring uge 10 og var MEGET syg til uge 16/17 agtig hvor det så tog af. Nu er jeg begyndt at få kvalme af og til igen og lider af sureopstød (hvilket jeg ikke havde med min søn)

Det lyder lidt som mit, at det tog til senere. Jeg har faktisk en fornemmelse af, at det kunne være en pige, men det er baseret meget på, at det er meget anderledes denne gang, og det lyder som ved din nuværende graviditet

Anmeld Citér

5. maj 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg levede af grøn salat med kylling, lasagne, risengrød og sodavandsis da jeg var gravid. Kunne intet andet få ned hele graviditet. Madlede stoppede det øjeblik søn blev født.

Tror det er en skrøne at det er pga køn. men Mistænker faktisk det var graviditetsvitaminpillerne der gav mig madlede da jeg læste om at det var en mulighed. men vitaminer sku jeg jo ha.. 

Anmeld Citér

5. maj 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg led meget af kvalme det første laaaange stykke tid. 

Nu jeg i uge 21 og kan næsten ikke spise noget mad, ikke fordi jeg får så meget kvalme men det føles bare som om at jeg er mæt og ikke kan få mere ned. 

Bliver også ved med at tabe mig så bliver også lidt nervøs 

Mine to andre graviditeter har der ikke været noget det var med drenge, scannings damen påstår at jeg skal have en prinsesse denne gang. 

Anmeld Citér

5. maj 2022

MR1991

Minime2018 skriver:

Jeg levede af grøn salat med kylling, lasagne, risengrød og sodavandsis da jeg var gravid. Kunne intet andet få ned hele graviditet. Madlede stoppede det øjeblik søn blev født.

Tror det er en skrøne at det er pga køn. men Mistænker faktisk det var graviditetsvitaminpillerne der gav mig madlede da jeg læste om at det var en mulighed. men vitaminer sku jeg jo ha.. 

Jeg har også mistænkt de piller, og de skal jo ned. Pyh du må også have været godt træt og måske er endda også have tabt dig af egen vægten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.