Mange tak for jeres svar 
Jeg synes vi sidder lidt fast. Far er ikke kommet med nogle forslag selv men har valgt to navne fra min liste som han kan lide. Vi fik hurtigt låst os fast på det ene navn, som ikke er nævnt her da jeg ikke kan overskue at blive mere i tvivl om det. Det er vokset på mig over tid, og jeg kan faktisk ret godt lide det. Men når jeg var nævnt dette navn for andre har jeg haft følelsen af at de ikke vildt godt kunne lide det og det har pustet til min tvivl. Men det er også et lidt anderledes navn som måske kræver at man smager på det i lidt længere tid
Teenageren kan ikke lide nogle af de to navne vi kan blive enige om, men har ikke en snæver smag. Hun har foreslået Vera, Liv, Lilly, Nora, Olivia og Asta
Og fra min liste kan hun lide Aura, Lilja/Silja og Viola. Jeg synes egentligt det er nogle gode foreslag hun er kommet med. Af dem kan faren vist kun lide Asta og det er jeg ikke selv vild med
Jeg takker mange gange for jeres navne foreslag
Jeg kan lige nævne at flere af dem står på min liste men ikke er blev godtaget af de andre. Det er Alva, Signe og Vilde
Jeg har desuden nævnt for min kæreste om vi ikke lige skal vente med at beslutte os helt til baby er født og evt finde en par navne der er i spil. Han er med på den, men kan ikke rigtigt sætte sig ind i at baby måske ikke ligner et navn og jeg kan mærke at han har besluttet sig for det ene navn (men stadig er oven for navn nr to)
Anmeld
Citér