Bedste rengøringstips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Pletfjerner fra Rema 1000 er guld værd. Fjerner ALLE fletter, og jeg mener alle.

Mirakel middel alle skal have derhjemme. Min kusine fra udlandet har bedt om at jeg køber og sender hende en flaske når hun løber tør.

Kan bruges til tøj, sneakersvask (af stof), gulvtæpper mm.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Pletfjerner fra Rema 1000 er guld værd. Fjerner ALLE fletter, og jeg mener alle.

Mirakel middel alle skal have derhjemme. Min kusine fra udlandet har bedt om at jeg køber og sender hende en flaske når hun løber tør.

Kan bruges til tøj, sneakersvask (af stof), gulvtæpper mm.

En skrev tidligere om shampoo fra Rema1000 som pletfjerner. Var det dig og er det den, du mener? Eller en decideret pletfjerner? Har du evt. et billede?

Jeg kunne godt bruge et vidundermiddel til plettet børnetøj

Anmeld Citér

5. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Aalborgtøsen skriver:

En skrev tidligere om shampoo fra Rema1000 som pletfjerner. Var det dig og er det den, du mener? Eller en decideret pletfjerner? Har du evt. et billede?

Hejsa

Nej det var ikke mig, men så godt opslaget. Den er pletfjerner er guld værd, se link for kan ikke finde ud af at vedhæfte fil. Det er i flaske. Pakkerne er ændret tror jeg til en gennemsigtig flaske istedet for hvid, men det er det samme der er i. Elsker den! 

https://shop.rema1000.dk/varer/145070

Anmeld Citér

5. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232
L1232 skriver:

Hejsa

Nej det var ikke mig, men så godt opslaget. Den er pletfjerner er guld værd, se link for kan ikke finde ud af at vedhæfte fil. Det er i flaske. Pakkerne er ændret tror jeg til en gennemsigtig flaske istedet for hvid, men det er det samme der er i. Elsker den! 

Nå det virkede ikke. Prøver det her facebook link håber du kam åbne den ellers skriv igen

https://m.facebook.com/709053272553855/photos/hokus-pokus-så-er-pletterne-i-fokus%EF%B8%8Fkom-til-rema-1000-og-køb-pletfjerner-og-spor/1838107509648420/?locale=da_DK&_rdr

Anmeld Citér

5. maj 2022

Liland

Profilbillede for Liland

Det er den her og den er virkelig genial

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
L1232 skriver:

Hejsa

Takker begge to - jeg må i Rema

Anmeld Citér

6. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Aalborgtøsen skriver:

Takker begge to - jeg må i Rema

Anmeld Citér

6. maj 2022

Mrs.

Aalborgtøsen skriver:

Det er mig der pletfjerner med remas billige shampoo  

den har så sent som igår lige redet et par hvide bukser

Anmeld Citér

6. maj 2022

Mrs.

Liland skriver:

Har man vandhaner i rustfrit stål som er blevet matte og kedelige, så lav en blanding af en del citrus opvaskemiddel og en halv del bagepulver (det skummer op) smør det på vandhanen, skrub godt med en grydesvamp skyl efter med rent varmt vand og tør efter med en ren tør klud (gerne mikrofiber) det kan også bruges, hvis man har stålgryder der er blevet matte og kedelige

Ridser det ikke metallet  

jeg polerer altid vores haner mm med en mikrofiberklud og glasrens, er den helt gal bruger jeg stål rens med en mikrofiber klud. 
tænker en grydesvamp laver nogen grimme ridser om ikke andet over tid? Og man får ikke det der polerede look??

Anmeld Citér

6. maj 2022

Liland

Profilbillede for Liland
Mrs. skriver:

Ridser det ikke metallet  

jeg polerer altid vores haner mm med en mikrofiberklud og glasrens, er den helt gal bruger jeg stål rens med en mikrofiber klud. 
tænker en grydesvamp laver nogen grimme ridser om ikke andet over tid? Og man får ikke det der polerede look??

Jeg har endnu ikke oplevet det, men har erfaret at den bløde side gør det lige så godt som den grove

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.