Bedste rengøringstips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.129 visninger
19 svar
12 synes godt om
1. maj 2022

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Kom med jeres bedste rengøringstips! Noget der gør rengøringen lettere eller praktiske løsninger. 

mit: rengøring af microovn - sæt en skål med vand og citronsaft ind i ovnen og varm det op så det koger og damper, det gør at den efterfølgende rengøring er meget nemmere da skidt og fedtrester løsnes og let fjernes med en klud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2022

Mrs.

Åh den er svær - kommer jo an på hvad der skal ordnes  mit rengøringsvanvid har ingen ende! (Og har tusind måder/tips til alt mulig mærkeligt

hmm.. 

Det jeg gør mig mest i er nok at redde mit sofabord. Det er eg - ubehandlet. Har nogen stillet et glas er der straks et mærke. Der vasker jeg det af i vand med en nano svamp, og vasker det efterfølgende grundigt med en klud vredet op i brunsæbe blanding. Det gør bordet holder sig pænt og som nyt

Anmeld Citér

2. maj 2022

Hanspige

Gør ovn ren med the pink stuff. Det samme med pletter der ikke kan komme af badeværelse osv. 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mortiltreogmåskefire

Mit rengøringsråd er at bruge en hård rengøringsbørste til fugerne i badeværelset, jeg har altid selv brugt en svamp indtil at jeg så nogen bruge en rengøringsbørste og det tager 30 gange længere tid med en svamp

Anmeld Citér

2. maj 2022

Sprit25

Hanspige skriver:

Gør ovn ren med the pink stuff. Det samme med pletter der ikke kan komme af badeværelse osv. 

Hvor køber du det

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mrs.

Uh og Afspændingsmiddel i sæbevandet man pudser vinduerne i  så kommer der ikke striber

Anmeld Citér

2. maj 2022

Hanspige

Sprit25 skriver:

Hvor køber du det

Normal

Anmeld Citér

2. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

I en lidt anden retning - jeg bruger indimellem rengøringsservietter fra Rema1000 til en hurtig rengøring af fx badeværelset. Yderst effektive, hurtigt og så slipper man for bøvlet med at finde spand, vand, rengøringsmidler osv. frem. 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Tip!

Følg aurikatariina på Instagram! Hun giver gode fif til rengøring

Anmeld Citér

2. maj 2022

Liland

Profilbillede for Liland

Har man vandhaner i rustfrit stål som er blevet matte og kedelige, så lav en blanding af en del citrus opvaskemiddel og en halv del bagepulver (det skummer op) smør det på vandhanen, skrub godt med en grydesvamp skyl efter med rent varmt vand og tør efter med en ren tør klud (gerne mikrofiber) det kan også bruges, hvis man har stålgryder der er blevet matte og kedelige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.