De første to streger i mit liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
AnoAno skriver:

Jeg så hjerteblink uge 7 fredag d.18/3 og mandag 21/3 var fostert dødt så det døde over weekenden. Så der er stadig stor risiko for tab selvom man har set hjerteblink. 

Fremover vil jeg personligt selv først finde ro når jeg har været til nf. 

Er ked af din oplevelse  

Men.. synes ærligt ikke du kan være bekendt at skræmme TS på den måde. Hun har pt mest brug for at finde glæden og trygheden frem, og det skal hun vel støttes i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

AnoAno

Alonebreak skriver:

Er ked af din oplevelse  

Men.. synes ærligt ikke du kan være bekendt at skræmme TS på den måde. Hun har pt mest brug for at finde glæden og trygheden frem, og det skal hun vel støttes i

Ej det var slet ikke for at skræmme. Alle os som forsøger ved udmærket der er risiko. Jeg har da set hjerteblink med mine andre 5 børn som ligger og sover i deres seng. Også var det ikk et svar til at TS. 

Beklager hvis jeg har skræmt nogen eller TS. Det var ikke min hensigt. 

Anmeld Citér

30. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Charlotte135 skriver:

Du skrev noget med at når man først har set hjerteblink, så er det yderst sjældent baby ikke bliver der  

Hvad er forskellen mellem normale babyer og vores behandlede baby? Hvis du ved det? Har dem der har været i behandling en bedre chance for at bibeholde graviditeten?

Altså jeg ved det ikke helt præcist, men det var, hvad klinikken sagde til os. 
Det er vel noget med, at det æg, der er sat op, er et sundt udviklet æg sat op det rigtige sted (ikke GUL fx). Og ved hjerteblink, så ser man også, at det er levedygtigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.