De første to streger i mit liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Charlotte135 skriver:

..

Det er rigtig flot tal. Igen stort tillykke med spiren i maven

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2022

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det er rigtig flot tal. Igen stort tillykke med spiren i maven

Lige et spørgsmål  hvad betyder det der står ved siden af ens HCG tal? 

normalværdien <5? Nogen har den på <3? 

Anmeld Citér

11. maj 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

Det betyder bare at normal værdien for hcg er under 5.

Det er når man ikke er gravid. 

Hvorfor den lige for nogen er 5 og andre 3, det ved jeg så ikke. 

Men det er samme princip. < betyder mindre end. 

Så alt under 5 ville have betydet ikke gravid. 

Anmeld Citér

25. maj 2022

Charlotte135

Aalborgtøsen skriver:

Min datter er 6 år, så det er ved at være noget siden, vi har møllen igennem Men hun er også lavet ved ICSI. Jeg fik ikke taget blodprøve dengang, men skulle blot teste derhjemme, og så så de os først ved den første scanning. 
Har I først set hjerteblink, så er det i øvrigt yderst sjældent den ikke holder hele vejen, når baby bliver til på den her måde.

Så er hjerteblink hermed set, og vi er SÅ glade og lettet herhjemme  Nu kan vi slappe lidt af! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Charlotte135 skriver:

Så er hjerteblink hermed set, og vi er SÅ glade og lettet herhjemme  Nu kan vi slappe lidt af! 

Hvor dejligt! Stort tillykke

Anmeld Citér

25. maj 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

Tillykke

Anmeld Citér

26. maj 2022

Charlotte135

Aalborgtøsen skriver:

Min datter er 6 år, så det er ved at være noget siden, vi har møllen igennem Men hun er også lavet ved ICSI. Jeg fik ikke taget blodprøve dengang, men skulle blot teste derhjemme, og så så de os først ved den første scanning. 
Har I først set hjerteblink, så er det i øvrigt yderst sjældent den ikke holder hele vejen, når baby bliver til på den her måde.

Du skrev noget med at når man først har set hjerteblink, så er det yderst sjældent baby ikke bliver der  

Hvad er forskellen mellem normale babyer og vores behandlede baby? Hvis du ved det? Har dem der har været i behandling en bedre chance for at bibeholde graviditeten?

Anmeld Citér

26. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Charlotte135 skriver:

Ihh hvor dejligtTILLYKKE

Anmeld Citér

26. maj 2022

TLO

Charlotte135 skriver:

Du skrev noget med at når man først har set hjerteblink, så er det yderst sjældent baby ikke bliver der  

Hvad er forskellen mellem normale babyer og vores behandlede baby? Hvis du ved det? Har dem der har været i behandling en bedre chance for at bibeholde graviditeten?

Der er ingen forskel, når man først er nået til hjerteblink. Når du er i ivf, så ved du/klinikken, at det befrugtede ægs delinger foregår som, de skal, inden tilbagelægning - dette ved man slf ikke ved en graviditet opnået derhjemme. Når man til hjerteblink er man dog nået så langt, at delingen også i sidste tilfælde har været efter bogen/en fordobling.

Ivf kan dig spille ind, hvis du har fået kromosomtestet dit æg (på blastocyst-stadiet), idet du så ved, at der ikke er kromosomfejl.

STORT tillykke med lille blop i maven ❤️ 

Anmeld Citér

26. maj 2022

AnoAno

Charlotte135 skriver:

Jeg så hjerteblink uge 7 fredag d.18/3 og mandag 21/3 var fostert dødt så det døde over weekenden. Så der er stadig stor risiko for tab selvom man har set hjerteblink. 

Fremover vil jeg personligt selv først finde ro når jeg har været til nf. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.