Så skal man sparke sig selv mens man ligger ned - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

oo

hej alle, ville bare lige sige, at testen var bragende negativ - som forventet. jeg tog den tidligt imorges da Søren skulle på arbejde og gik så i seng igen og drømte at jeg havde verdens smukkeste to-årige datter, og nu sidder jeg her og piver lidt for mig selv, fordi det var så virkeligt og mine arme føles så tomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

otlitrom

Sender dig tusind !! Jeg kan nok ikke sige noget der hjælper, men en krammer og nogle varme tanker skader nok ikke?

Anmeld

30. oktober 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

hej alle, ville bare lige sige, at testen var bragende negativ - som forventet. jeg tog den tidligt imorges da Søren skulle på arbejde og gik så i seng igen og drømte at jeg havde verdens smukkeste to-årige datter, og nu sidder jeg her og piver lidt for mig selv, fordi det var så virkeligt og mine arme føles så tomme

Kære Tine

Ligesom alle andre herinde ville jeg ønske, at du slap for at gennemgå disse umenneskelige trængsler og jeg ønsker også for dig, at du snart kommer til at stå med din egen lille skønne og fantastiske mini dig/Søren...det SKAL nok komme og jeg tror det er en god beslutning I har taget om at gå videre til IVF om nogle måneder.

Dorthe

Anmeld

30. oktober 2009

Lone Jakobsen

åh hvor jeg dog føler med dig.

sender dig en stor bare fordi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.