Så skal man sparke sig selv mens man ligger ned - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

oo

æv! jeg skal teste imorgen. graviditetsteste altså. ifølge mit månedsskema fra klinikken. hold kæft hvor føles det bare MEGA råddent at skulle teste når man er begyndt at bløde. og hvor er det dog irriterende at min menstruation ALTID nægter at starte for alvor før jeg har taget en test! nu har jeg rendt rundt og sjatblødt i tre dage, og ved med sikkerhed, at på lørdag ligger jeg pumpet fuld af alt hvad vi har af smertestillende i skabet, under dynen og er møgsur

men teste det skal man altså. også selvom det føles lidt som at sparke sig selv når man allerede ligger ned. så tissekoppen er sat frem og testen ligger nede på badeværelset. og jeg sidder her og brokker mig og ved der er andre derude der kender denne her følelse, og det er det der gør dette barnløshedsforum så trygt at være i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

memuffin

er godt nok ikke ufrivilligt barnløs... ville bare sende et KÆMPE

det må godt nok være super hårdt...

Anmeld

29. oktober 2009

oo

memuffin skriver:

er godt nok ikke ufrivilligt barnløs... ville bare sende et KÆMPE

det må godt nok være super hårdt...

Tak et kram kan aaaaltid bruges!

Anmeld

29. oktober 2009

Unalisa

øv altså

TÆNK HVIS der skete den størst mirakel imorgen, og du står med en positiv test. OMG hvor ville det være så stortalt for at et mirakel sker i morgen søde trine

Anmeld

29. oktober 2009

memuffin

Tjuhl skriver:

Tak et kram kan aaaaltid bruges!

sender nogle flere så

Anmeld

29. oktober 2009

oo

Limya skriver:

øv altså

TÆNK HVIS der skete den størst mirakel imorgen, og du står med en positiv test. OMG hvor ville det være så stortalt for at et mirakel sker i morgen søde trine

jo det ville være fantastisk, men det tror jeg desværre ikke sker

Anmeld

29. oktober 2009

oo

memuffin skriver:

sender nogle flere så

TARK

Anmeld

29. oktober 2009

Anetski

Tjuhl skriver:

æv! jeg skal teste imorgen. graviditetsteste altså. ifølge mit månedsskema fra klinikken. hold kæft hvor føles det bare MEGA råddent at skulle teste når man er begyndt at bløde. og hvor er det dog irriterende at min menstruation ALTID nægter at starte for alvor før jeg har taget en test! nu har jeg rendt rundt og sjatblødt i tre dage, og ved med sikkerhed, at på lørdag ligger jeg pumpet fuld af alt hvad vi har af smertestillende i skabet, under dynen og er møgsur

men teste det skal man altså. også selvom det føles lidt som at sparke sig selv når man allerede ligger ned. så tissekoppen er sat frem og testen ligger nede på badeværelset. og jeg sidder her og brokker mig og ved der er andre derude der kender denne her følelse, og det er det der gør dette barnløshedsforum så trygt at være i

Hej

Jeg kender det alt for godt. Begge min IVF (frosen of frisk) skulle jeg teste efter jeg var begyndt at pletbloede. Den anden gang naegtede jeg at komme og faa taget blodproeve.

Held og lykke.

Anmeld

29. oktober 2009

oo

Anetski skriver:

Hej

Jeg kender det alt for godt. Begge min IVF (frosen of frisk) skulle jeg teste efter jeg var begyndt at pletbloede. Den anden gang naegtede jeg at komme og faa taget blodproeve.

Held og lykke.

det er simpelthen så træls. men jeg har også frabedt mig blodprøverne (der er en time i bil fra os og ind til sygehuset, så det føles virkelig dumt) og hjemmetester, og så får de svaret pr telefon.

Anmeld

29. oktober 2009

Pia

Uff det er så hårdt og skal det.. Har selv skulle det en gang..

Har så også selv testet positiv og så mistet i uge 8.

Og med min sidste graviditet ( fødte en skøn pige for 4 mdr siden) ja der begyndte jeg og bløde dagen efter jeg stod med min hjemme positive test og også havde fået en positiv blodprøve..Blødt 6 gange i alt under min gravidite , men hun bleb altså der inde og er nu en dejlig lille guldklump..

Krydser finger for at du kan være så heldig og have en positiv test i morgen...  

Kh Pia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.