Faderskabssag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2022

AnoMor

Musemåtte skriver:

Hvordan jeres indbyrdes relation er, vil jeg egentlig ikke blande mig i. Men at bruge flere tusinde skattekroner, og tage sagsbehandlertimer fra alvorlige sager i familieretshuset, fordi at din ægtemand ikke stoler på dig - Det synes jeg ikke om. Jeg vil også opfodre jer til at betale et privat tjek af DNA.

Helt enig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det er sgu en underlig logik.

”Min mor snød min far, så måske gør min kone det samme...”

Enig med resten af panelet. Det offentlige skal ikke inddrages i din mands barndomstraume.

Anmeld Citér

22. april 2022

Anonym

Savanna skriver:

Det er sgu en underlig logik.

”Min mor snød min far, så måske gør min kone det samme...”

Enig med resten af panelet. Det offentlige skal ikke inddrages i din mands barndomstraume.

Jeg synes ikke det er en underlig logik taget hans forældres situation i betragtning.

Anmeld Citér

22. april 2022

Anonym

Synes I skal få den taget privat og blande staten udenom når nu du ved det ikke kan være andre end ham. Og så få noget hjælp til din mand

Anmeld Citér

22. april 2022

Anonym

Og så synes jeg han skal få bearbejdet sine traumer inden barnet kommer til, så han ikke giver sin adfærd videre. 

Anmeld Citér

22. april 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Jeg synes ikke det er en underlig logik taget hans forældres situation i betragtning.

Hvor slutter den logik?

Kan hun så sige 

“Min far var min mor utro, så jeg vil gerne se alle dine sms’er..?” 

Man må have tillid til hinanden. 

Anmeld Citér

23. april 2022

Anonym

Hvor slutter den logik?

Kan hun så sige 

“Min far var min mor utro, så jeg vil gerne se alle dine sms’er..?” 

Man må have tillid til hinanden. 

Jeg har ikke sagt at det er okay men hans logik er ikke underlig taget hans forældres situation i betragtning.

Han bør dog helt sikkert få noget professionel hjælp for det er ikke normalt at have så meget mistillid til sin partner uden hun har gjort noget. 

Anmeld Citér

23. april 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg kan sagtens forstå at det hans mor har gjort mod hans far sidder i ham, men havde det været min kæreste der tvivlede på mig og troede jeg kunne finde på at knalde udenom og efterfølgende bilde ham ind at barnet var hans, så havde han fået et kæmpe møgfald og så havde jeg sendt ham til psykolog for at få det bearbejdet. Jeg havde ikke efterkommet hans ønske om en faderskabssag - og slet ikke på det offentliges regning. Som en anden skriver her i tråden; hvad bliver det næste han vil have bekræftet? Tjekke din tlf, følge efter dig når du skal ud osv? Det virker meget usundt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.