Hej alle sammen.
Jeg vejede mig en sjælden gang i mellem inden jeg blev gravid og ved at min vægt lå rimelig stabilt på cirka 83 kilo, hvilket jeg valgte at acceptere og glemme alt om slankekure eller store livsstilsændringer i tilfælde af en graviditet. Det skal siges at jeg var/er en smule overvægtig, men ikke i en grad så det bliver kommenteret på af andre.
Nu er jeg så gravid og jeg har vejet mig i alt 3 gange, da jeg tænkte det var en måde for mig at følge lidt med, da min læge ikke vejede mig ved den første konsultation. Mine to første vejninger sagde 80,1 kilo og her til morgen sagde vægten så 79,1, hvilket gør mig lidt nervøs som førstegangs gravid, selvom jeg kan læse på nettet at det ikke behøver være farligt at man taber sig. Jeg har ikke døjet det store med kvalme og opkastninger, men min kost har måske ændret sig lidt.
Jeg leder ikke efter svar på om hvorvidt jeg har aborteret, da der ingen andre tegn er på andet end en sund graviditet og jeg har angst, så mine egne tanker kører i forvejen rundt.
Jeg ville egentlig bare høre om der er andre som har tabt sig i første trimester i stedet for at tage på.
Anmeld
Citér