Første fødselsdag og dåb sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det kan I sagtens holde sammen! 
han husker ikke sin første fødselsdag alligevel

det ville jeg ikke betænke mig ved. Og kal I spare nogle penge på den måde, er det da en god løsning. 
Jeg synes helt sikkert I skal gøre det - og venter I til efter sommerferien, kan I evt bruge nogle af de børnepenge der både kommer i april og juli på det også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Okay så slår vi det sammen.. Kæresten mener nemlig også sagtens, at vi kan slå det sammen.. Det er nok bare mig, der tillægger første fødselsdag en særlig betydning .. 

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

I skal gøre lige præcis det, I selv føler for

Vi endte med at slå de to dage sammen. Vores datter er født i august ‘19 og skulle døbes start marts ‘20…og så lukkede landet ned

Heldet ville, at hendes første fødselsdag faldt på en søndag, der var ledigt i kirken OG ledigt på lokationen for den “oprindelige dåbsfest”  Alle blev inviteret igen og stort set alle kunne komme og syntes det da bare var bonus med to årsager til fejringen

Vi havde en dejlig dag alle tre og kan kun huske tilbage på en skøn dag med vores datter i centrum

Vi havde et hårdt forløb med 14 ugers indlæggelse efter fødsel (7 ugers indlæggelse på 2 hospitaler og 7 ugers indlæggelse hjemme), så vi ønskede at have alle med til at fejre hende på hendes første fødselsdag for at vise alle, at vi alle tre havde klarede den første hårde tid  

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym

Jeg var til en 1-års fødselsdag, der også var navngivningsfest og det fungerede altså godt.

Anmeld Citér

18. april 2022

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Unicorn1 skriver:

Okay så slår vi det sammen.. Kæresten mener nemlig også sagtens, at vi kan slå det sammen.. Det er nok bare mig, der tillægger første fødselsdag en særlig betydning .. 

I kan jo også bare lade være st holde dåb. Altså stadig få ham døbt. Det kan i jo bare gøre alene også holde en stor 1 års fødselsdag  

Anmeld Citér

19. april 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vi har li holdt begge del sammen. 

Det var så hyggeligt. Nemt og overskueligt for. Vi har heller ikke mulighed for at begge familier er sammen i et hus. 24 mennesker voksne. Vores børn er de første i familien.

Vi har 2 sammen. Og jeg vil ønske jeg også havde gjort det med vores 1 barn.

De husker ikke noget. Også var det sådan vi havde Corona da hun blev 1 år. Vi sang og spiste lidt kage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.