Ansvar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2022

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Ok. Tak for svar. 

Nu spørger jeg bare….hvad er grunden til, at du vil vide det?? Dumt spørgsmål måske ja, men skal lige have det sort på hvidt…

Jeg vil gerne vide det, ift hvis det var min datter;

- Hendes sikkerhed

- Er hun tryg ved det

- plus at det lige er god stil, af det andet hold forælde lige at informere om det; om det er okay med det andet hold forældre

Han det været min søn som 10 årig, ville jeg gerne have vidst det. Vi bor i Aalborg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Hanspige

Det ville jeg ikke glad for. 

Min 9 årige skal ikke gå alene rundt i byen eller tage i svømmehallen alene.

Anmeld Citér

12. april 2022

esioul

Anonym skriver:

Hvis I har jeres børn på overnatning hos andre f.eks jeres barn’s veninde/klassekammerat hvad vil I syntes hvis I bagefter de er kommet hjem igen finder ud af, at jeres barn og deres barn selv har været afsted i svømmehal og selv været oppe i byen/gågaden uden forældre vel og mærke. Venindes’s forældre ved godt, at de gik i svømmehallen og i byen. 

Børnene er 10 år og ret modne af deres alder. 

Vi er ret uenige herhjemme, så skal lige høre jeres mening!

Det ville jeg ikke synes om.

Anmeld Citér

12. april 2022

Kir

Jeg ville gerne have at forældrene lige clearede med mig først. Men ellers ville jeg nok være ok med byen (da jeg kan se du skriver det er en mindre by). Ift svømmehal så synes jeg det kommer an på hvor god svømmer barnet er. Og hvor stor en svømmehal der er tale om.

Men som sagt så vil jeg ikke bryde mig om at forældrene ikke lavede en aftale med mig inden. 

Anmeld Citér

12. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hvis I har jeres børn på overnatning hos andre f.eks jeres barn’s veninde/klassekammerat hvad vil I syntes hvis I bagefter de er kommet hjem igen finder ud af, at jeres barn og deres barn selv har været afsted i svømmehal og selv været oppe i byen/gågaden uden forældre vel og mærke. Venindes’s forældre ved godt, at de gik i svømmehallen og i byen. 

Jeg ville ikke blive sur men ville sige til pågældende forældre at jeg ville sætte pris på hvis de lige ville give besked om den slags da det ikke er noget jeg er tryg ved. Men på en pæn måde så der ikk behøves at blive skabt konflikter

Anmeld Citér

12. april 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

10 år synes jeg sagtens de kan gå rundt i byen. Regner med at de har klare aftaler med forældrene. 

Svømmehallen? Pas.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.