Ansvar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.895 visninger
15 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2022

Anonym trådstarter

Hvis I har jeres børn på overnatning hos andre f.eks jeres barn’s veninde/klassekammerat hvad vil I syntes hvis I bagefter de er kommet hjem igen finder ud af, at jeres barn og deres barn selv har været afsted i svømmehal og selv været oppe i byen/gågaden uden forældre vel og mærke. Venindes’s forældre ved godt, at de gik i svømmehallen og i byen. 

Børnene er 10 år og ret modne af deres alder. 

Vi er ret uenige herhjemme, så skal lige høre jeres mening!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg tænker jeg gerne ville havde vidst det inden, min 10 årige datter og hendes veninde tog alene ind til byen

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Chri9000 skriver:

Jeg tænker jeg gerne ville havde vidst det inden, min 10 årige datter og hendes veninde tog alene ind til byen

Ok. Tak for svar. 

Nu spørger jeg bare….hvad er grunden til, at du vil vide det?? Dumt spørgsmål måske ja, men skal lige have det sort på hvidt…

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Altså hvad er det for en by? 

Min datter på nu 11 har i laaang tid gået i byen, i dagtimerne, sammen med veninder. Vi bor i Svendborg og det bekymrer mig ikke. 
Men havde det været en endnu større by eller en by jeg ikke kendte ville jeg nok gerne have vidst det. 

Angående svømmehal synes jeg det lyder vildt at de overhovedet får lov at komme ind. Jeg mener man skal være 12 år før man må gå alene i svømmehallen? 

Anmeld Citér

12. april 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvis I har jeres børn på overnatning hos andre f.eks jeres barn’s veninde/klassekammerat hvad vil I syntes hvis I bagefter de er kommet hjem igen finder ud af, at jeres barn og deres barn selv har været afsted i svømmehal og selv været oppe i byen/gågaden uden forældre vel og mærke. Venindes’s forældre ved godt, at de gik i svømmehallen og i byen. 

Børnene er 10 år og ret modne af deres alder. 

Vi er ret uenige herhjemme, så skal lige høre jeres mening!

Jeg ville gerne have vidst det, da jeg gerne vil vide hvor mine børn er, specielt de de var 10 år. At gå en tur igennem byen ser jeg som sådan ikke noget problem i, men jeg er nok lidt mere forbeholden overfor, at lade to q0 årige være alene i svømmeren.

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså hvad er det for en by? 

Min datter på nu 11 har i laaang tid gået i byen, i dagtimerne, sammen med veninder. Vi bor i Svendborg og det bekymrer mig ikke. 
Men havde det været en endnu større by eller en by jeg ikke kendte ville jeg nok gerne have vidst det. 

Angående svømmehal synes jeg det lyder vildt at de overhovedet får lov at komme ind. Jeg mener man skal være 12 år før man må gå alene i svømmehallen? 

Meget lille by og lille gågade.

Jeg kender ikke reglerne i vores svømmehal om hvor gammel man skal være for selv at gå i svømmehal…

Anmeld Citér

12. april 2022

B&J

Jeg kan slet ikke så nåede problem i det jeg regner med at de forælder der sender dem afsted har klare aftaler med deres barn. 

Vores søn har været oppe i vores by som er mellem stor med han veninde men også ven. Og han er 11 men var også da han var 10 han ringer selv hjem og siger de går der op når han er over ved vennerne men nu er han ikke så vild med at sove ved nogle, men hvis han gjorde og de gik op i byen eller svømme halen ville det vare super for mig men jeg ved han altid vil ringe eller sende en snap en af os her hjemme først. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Kastanje

Hvad mener du selv..?

jeg ser ingen problem mht st gå en tur i en lille by. Og hvis de kan svømme, og der er en livredder..?? Ingen problem. Men havde nok skrevet til forældrene om det.

Anmeld Citér

12. april 2022

Soonmom

Åh den er lidt svær og jeg ville selv være i tvivl om jeg ville synes det var ok, så jeg ville selvfølgelig høre den andens forældre ad inden jeg gav lov til svømmehallen, men hvordan fik dit barn sit badetøj uden du vidste det ?

"Byen" er svært at vurdere når man ikke ved hvor langt væk de er fra byen, hvor stor byen er, trafik , selvskab i byen osv

Anmeld Citér

12. april 2022

Mrs.

Hvis det var en lille by de er kendte i, havde det været ok. 
men svømmehal uden voksne ville jeg have ønsket besked om og sagt nej til, simpelthen fordi jeg har det bedst med der er en voksen der lige har øjne på.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.