Anonym skriver:
Han er nemlig blevet opereret for mavemundsforsnævring da han var 2 måneder, måske noget med det? Glemte lige at tillføje… Han kastede utroligt meget op hvor jeg næsten dagligt gik ned til lægen og sagde noget ikke var normalt, indtil jeg så tog akutten. Og han skulle opereres og det var dagen efter….
Håber virkelig der ikke er noget ellers bliver mor meget bekymret og ked af det
Hvis det er 5 måneder siden han blev opereret tænker jeg at det er mere sandsynligt at han måske har haft lidt virus el. andet i kroppen som påvirker hans fordøjelse, så det ryger hurtigt igennem systemet altså der går kortere tid fra han har spist til det kommer ud igen i den anden ende. Når det gør det, kan afføringen blive grøn. Nu ved jeg jo ikke hvor længe han har fået mos, men hvis han først er startet som 6 måneder skal hans mave jo også lige vænne sig til det. MEN jeg er jo absolut ingen fagperson. Det er blot hvad vi har oplevet med vores børn. Hvad med at kontakte jeres sundhedsplejerske? De plejer at være eksperter i babyafføring og når nu din læge ikke vil lytte. Jeg kan i øvrigt godt forstå hvis du bekymrer dig, når man tænker på hvad i har været igennem - det har ikke været en rar oplevelse og vil jo sidde i tankerne når der så kommer noget andet med maven. Og det gør der jo tit med de små pus.
Jeg håber at du finder en forklaring og en fagperson der kan vejlede jer ordentligt.
Anmeld
Citér