Puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2022

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Hvordan har i skruet det på..? Må jeg se billeder..? 

jeg kan ikke tage et billede af det bagpå da kommoden er skruet fast til væggen (billede 2). Men foran er den skruet fast med en lille dims (billede 1). Men jeg mener at der fulgte en vejledning med da vi købte puslepladen. Det er 3 år siden vi købte den og bruger den nu til andet barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2022

Masi1112

Tjubang skriver:

jeg kan ikke tage et billede af det bagpå da kommoden er skruet fast til væggen (billede 2). Men foran er den skruet fast med en lille dims (billede 1). Men jeg mener at der fulgte en vejledning med da vi købte puslepladen. Det er 3 år siden vi købte den og bruger den nu til andet barn

1000 tak.. det giver så fint mening.. 

Anmeld Citér

4. april 2022

malone

Det har jeg også godt tænkt jeg bare kunne.. men tvivler på min ryg vil syntes det er godt.. �� og har kommoden så hvis det kunne kombineres ville det være fedt.. 

Det er hårdere for ryggen at skulle løfte barnet op hver gang det skal skiftes, især når de bliver lidt større..

Jeg har selv dårlig ryg så har altid bare skiftet på gulvet

Anmeld Citér

4. april 2022

AnoMor

Masi1112 skriver:

Jaa det kunne man.. er bare bange for det vælter ned..

Du står jo og holder i baby hele tiden. Baby ligger jo ikke alene

Anmeld Citér

4. april 2022

Mrs.

Ellers så bare hav en puslehynde og skift på sengen eller sofaen - gjorde jeg med min store, da vi ikke havde plads til Puslebord og det virkede fint. 

Med den lille nu, ligger vi en puslehynde i entreen hvor vi har bord og vask, så vi har det hele ved hånden..

Anmeld Citér

12. august 2022

HeidiBulut

Tjubang skriver:

Har i den med kommode med 3 eller 4 skuffer?? 

Anmeld Citér

20. august 2022

Tjubang

HeidiBulut skriver:

Har i den med kommode med 3 eller 4 skuffer?? 

Vi har den med 4 og det fungerer for os. Jeg er ca 160 høj og min kæreste er ca 180

Anmeld Citér

22. august 2022

Linlin2022

Tjubang skriver:

Kan man godt komme til det i øverste skuffe ved puslepladen…? 

Anmeld Citér

23. august 2022

Tjubang

Linlin2022 skriver:

Kan man godt komme til det i øverste skuffe ved puslepladen…? 

Ja det kan man godt. Pladen er selvfølgelig lidt i vejen for det inderste i skuffen, men man kan sagtens komme til det

jeg har vedhæftet billeder taget fra siden, forfra og oven fra, så kan du måske få en fornemmelse af hvor meget pladen er i vejen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. august 2022

Linlin2022

Tjubang skriver:

Ja det kan man godt. Pladen er selvfølgelig lidt i vejen for det inderste i skuffen, men man kan sagtens komme til det

jeg har vedhæftet billeder taget fra siden, forfra og oven fra, så kan du måske få en fornemmelse af hvor meget pladen er i vejen

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.