Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej vil høre om noget bare har brugt malm kommode fra Ikea af til puslebord..? Hvordan har i fået en pusleplade sat fast til kommoden..? Og hvilken har i købt..?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej. Det er nok ikke helt det samme, men vores “puslebord” var bare en puslepude ovenpå vaskemaskinen - med en stribe velcro under, så den ikke skred, men stadig kunne fjernes og vaskes. Fungerede så nemt
ErDuHerIkkeSnart skriver: Hej. Det er nok ikke helt det samme, men vores “puslebord” var bare en puslepude ovenpå vaskemaskinen - med en stribe velcro under, så den ikke skred, men stadig kunne fjernes og vaskes. Fungerede så nemt
Ja okay det var dejlig nemt.. bor desværre meget småt og min tørretumbler står oven på min vaskemaskine..
Masi1112 skriver: Ja okay det var dejlig nemt.. bor desværre meget småt og min tørretumbler står oven på min vaskemaskine..
Meget nemt - vi bor også småt og ungerne har fået bad i håndvasken i køkkenet og sovet i en smal hjemmebygget seng der kunne klemmes ind i vores soveværelse Det er gået så fint og man lærer at være kreativ. Vi er meget glade for vores lille hyggeligt sted.
Vi bruger en malm kommode med en hoppekids pusleplade skruet på. Det fungerer fint for os
Tjubang skriver: Vi bruger en malm kommode med en hoppekids pusleplade skruet på. Det fungerer fint for os
Hvordan har i skruet det på..? Må jeg se billeder..?
Masi1112 skriver: Hej vil høre om noget bare har brugt malm kommode fra Ikea af til puslebord..? Hvordan har i fået en pusleplade sat fast til kommoden..? Og hvilken har i købt..?
Jeg har aldrig haft puslebord. Jeg havde bare en puslepude. Også satte jeg mig på gulvet.
AnoMor skriver: Jeg har aldrig haft puslebord. Jeg havde bare en puslepude. Også satte jeg mig på gulvet.
Det har jeg også godt tænkt jeg bare kunne.. men tvivler på min ryg vil syntes det er godt.. og har kommoden så hvis det kunne kombineres ville det være fedt..
Masi1112 skriver: Det har jeg også godt tænkt jeg bare kunne.. men tvivler på min ryg vil syntes det er godt.. og har kommoden så hvis det kunne kombineres ville det være fedt..
Du kan jo lægge puslepuden på kommoden evt uden pusleplade
AnoMor skriver: Du kan jo lægge puslepuden på kommoden evt uden pusleplade
Jaa det kunne man.. er bare bange for det vælter ned..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128