Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på 3 år er ved at gå amok over at alle hendes underbukser kravler op i måsen.
Vi har prøvet flere forskellige og lige pt er det name it hipsters vi bruger.
Kom med jeres erfaring
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Køb en størrelse større end hun reelt bruger, og så hipsters som i allerede bruger, de sidder bare bedre..
Herhjemme er det også kun name it hipsters, der duer… vi har 10 forskellige slags underbukser, og de eneste hun vil have på (og ikke kravler op) er hipsters fra name it
Mrs. skriver: Køb en størrelse større end hun reelt bruger, og så hipsters som i allerede bruger, de sidder bare bedre..
Vi bruger allerede større størrelse
Lefrica skriver: Herhjemme er det også kun name it hipsters, der duer… vi har 10 forskellige slags underbukser, og de eneste hun vil have på (og ikke kravler op) er hipsters fra name it
Hun er ikke glad for name it hipsters. De kravler også op.
Min store pige har altid brugt almindelige trusser, fordi hipsters kravler op på hende. Lige nu bruger hun nogle fra H&M og Schiesser.
Vi har lige været igennem det samme.
Og herhjemme er datteren ikke glad for hipsters fra Name it - dem synes hun kravler op.
Jeg har købt Lindex boxer til hende og de kravler ikke op: Lindex boxer
Tak det vil jeg kigge nærmere på
H og m
Og
Bilkas hipster.
Mener maraton også bilka også laver hipstere men om hvor lille str de har.
Vi bruger de almindelige underbukser fra H&M i en størrelse eller to større, og de kravler ikke op. Men den yngste, som har en flad mås, ser lidt sjov ud i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128