forår skriver:
Hejsa
jeg kan sagtens d 19
så må vi lige se hvad Mona siger til det
og nej jeg fik ikke andet af SPéren end hendes visitkort
men ved heller ikke hvad jeg ellers ville ha haft.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i din kedsomhed....jeg har den osse..helt vildt... der er ikke andet end nedtælling til termin, også er det jo ikke engang sikkert at der sker noget der jo...ih altså..hehe...nogen der her en tålmodighedshat til salg
god weekend de damer
Hahahaha Dea, sig til hvis du finder ekstra tålmodighed!! Så vil jeg også gerne købe en ekstra sjat! Kan simpelthen ik holde ventetiden ud mere!!!
Jo tøser, jeg kan også godt d 19. SKAL dog bare være på Herlev 16:30 til den sidste forældreaften, meeeeeen det sku jeg jo nok også ku nå! Er det til det sædvanelige??? Glæder mig til vi ses.
JA Sarah, ku blive til mange ture i Fields! MEN heldigvis har Morten og jeg haft lånt svigermors bil og været Danmark rundt på julegaveindkøb. Såååå dejligt når man ik skal gå så meget og bære alle tingene selv!!!!! Så vi er næsten helt færdige med gaverne. Mangler nu kun en delting til mine bedsteforældre. Og så mangler vi mortens moster og farmor. Men næææsten helt færdige. Bare lækkert!
Køber i egentligt julegaver til jeres bebser??? Tror jeg ikke vi gør, syntes vi har købt rimeligt mange ting til hende allerede jo. Og hun er jo nok ret ligeglad med at "pakke ud".
Lyder så godt med de SP'er at jeg har tænkt mig at ringe op på kommunen og høre om der også kan komme en ud her!
Knuser og god weekend til jer tøser!
Anmeld