35 ugers undersøgelse + en masse andet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

forår

Saped90 skriver:

Mona: Haha.. Ja, det kan godt blive mange ture i Fields hvis du kun kommer hjem med en enkelt gave hver gang  Jeg er slet ikke gået i gang med juleindkøbene.. Tænker på det, men er ikke kommet så langt.. Her er energiniveauet også meget lavt.. Føler bare at jeg kan sove hele tiden..  Men jeg prøver da at holde mig selv i gang og lave noget.. Men er godt nok snart ved at være løbet tør for ideér til hvad jeg kan lave.. Hmm..

Så hvis I bare har den perfekte idé til hvad jeg skal få de næste 3 ½ uger til at gå med, så sig endelig til

Så her de sidste par dage har jeg bare hygget indenfor med stearinlys og varm kakao  Uhm.. Vejret har heller ikke ligefrem været så man har haft lyst til at gå ud i det..

Dea: Dejligt at høre at det gik godt med SP'en.. Glæder mig også til at se min.. Fik du så også nogle forskellige pjecer osv?

Uhh, d. 17. passer ikke så godt her.. Men hvad siger I til torsdag d. 19. istedet?

Hejsa

jeg kan sagtens d 19 så må vi lige se hvad Mona siger til det

og nej jeg fik ikke andet af SPéren end hendes visitkort men ved heller ikke hvad jeg ellers ville ha haft.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din kedsomhed....jeg har den osse..helt vildt... der er ikke andet end nedtælling til termin, også er det jo ikke engang sikkert at der sker noget der jo...ih altså..hehe...nogen der her en tålmodighedshat til salg

god weekend de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

prettybutterfly

forår skriver:

Hejsa

jeg kan sagtens d 19 så må vi lige se hvad Mona siger til det

og nej jeg fik ikke andet af SPéren end hendes visitkort men ved heller ikke hvad jeg ellers ville ha haft.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din kedsomhed....jeg har den osse..helt vildt... der er ikke andet end nedtælling til termin, også er det jo ikke engang sikkert at der sker noget der jo...ih altså..hehe...nogen der her en tålmodighedshat til salg

god weekend de damer

Hahahaha Dea, sig til hvis du finder ekstra tålmodighed!! Så vil jeg også gerne købe en ekstra sjat! Kan simpelthen ik holde ventetiden ud mere!!!

Jo tøser, jeg kan også godt d 19. SKAL dog bare være på Herlev 16:30 til den sidste forældreaften, meeeeeen det sku jeg jo nok også ku nå! Er det til det sædvanelige??? Glæder mig til vi ses.

JA Sarah, ku blive til mange ture i Fields! MEN heldigvis har Morten og jeg haft lånt svigermors bil og været Danmark rundt på julegaveindkøb. Såååå dejligt når man ik skal gå så meget og bære alle tingene selv!!!!! Så vi er næsten helt færdige med gaverne. Mangler nu kun en delting til mine bedsteforældre. Og så mangler vi mortens moster og farmor. Men næææsten helt færdige. Bare lækkert!

Køber i egentligt julegaver til jeres bebser??? Tror jeg ikke vi gør, syntes vi har købt rimeligt mange ting til hende allerede jo. Og hun er jo nok ret ligeglad med at "pakke ud".

Lyder så godt med de SP'er at jeg har tænkt mig at ringe op på kommunen og høre om der også kan komme en ud her!

Knuser og god weekend til jer tøser!

Anmeld

9. november 2009

FruPudderkvast

Super at I begge kan d. 19.. Og ja, for min skyld kan det godt være til brunch.. Men hvis I har andre idéer til hvad vi skal fylde os med, så er de da velkomne

Hold da op, Mona! Er I næsten færdige med julegave-indkøb allerede?  Hvor er det dog fedt  Så har man den ting mindre at tænke på.. Morten og jeg skal også ud i Fields i dag og se om vi ikke kan få købt lidt julegaver.. Synes bare at vi har planer hver weekend, så det skal gøres i hverdagen.. Og det er ikke ligefrem fordi shopping er det første Morten tænker på når han kommer hjem fra arbejde  Og jeg gider ikke gøre det alene, for jeg får bare stress og hedeture og så ender det med at jeg går hjem.. - UDEN gaver.. Been there, done that!

Nej, vi har bestemt os for ikke at købe julegave til Anthon-musen i år.. Vi synes ligesom at vi har brugt nok penge på ham nu 

Og ja, tålmodighed er en dyd, de damer!  Jeg er også bare SÅ utålmodig.. Og han har bare at melde sin ankomst SENEST d. 1. december ellers bliver mor her meget suuur!

Håber ellers at I har det godt?

Anmeld

9. november 2009

prettybutterfly

Jamen så er det en aftale d. 19!!! Er det kl 11? Vi skal bare lige have sin adresse Sarah!

Hahaha, ja kender jo selv for godt det med ture til Fields efter gaver alene, og endte jo også i ren elendighed og forvirring. Der skal bare INTET til at forvirre mig for tiden overhovedet. Så jeg var også lykkelig for vi lige ku låne bilen og fylde den op med gaver! Lyder som om i har godt travlt i weekenderne Sarah! Har du egentligt fået tid til køreprøve?? Går det godt med kørslen?
Kan godt forstå i ik køber gaver til Anthon, det er lige nøjagtigt det samme vi tænker!

Dea? Hedder din sundhedsplejerske Birgitte? Gladsaxe er åbenbart delt op i 3 områder. Gad godt vide om vi er i samme område, og også med "you know who"....... Nå men hende Birgitte kommer altså her d. 17. Glæder mig til at hende!

Men ellers har jeg det faktisk godt. Syntes jeg oftere og oftere får ondt nederst i maven, som en syl der bare stikker. Men det varer kun 3 sek ad gangen. Skete bare 1000 gange i går. Hvordan har i det?

Og ja, nedtællingen er også i fuld gang her. KOM NU!!!!!!

Anmeld

9. november 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Jamen så er det en aftale d. 19!!! Er det kl 11? Vi skal bare lige have sin adresse Sarah!

Hahaha, ja kender jo selv for godt det med ture til Fields efter gaver alene, og endte jo også i ren elendighed og forvirring. Der skal bare INTET til at forvirre mig for tiden overhovedet. Så jeg var også lykkelig for vi lige ku låne bilen og fylde den op med gaver! Lyder som om i har godt travlt i weekenderne Sarah! Har du egentligt fået tid til køreprøve?? Går det godt med kørslen?
Kan godt forstå i ik køber gaver til Anthon, det er lige nøjagtigt det samme vi tænker!

Dea? Hedder din sundhedsplejerske Birgitte? Gladsaxe er åbenbart delt op i 3 områder. Gad godt vide om vi er i samme område, og også med "you know who"....... Nå men hende Birgitte kommer altså her d. 17. Glæder mig til at hende!

Men ellers har jeg det faktisk godt. Syntes jeg oftere og oftere får ondt nederst i maven, som en syl der bare stikker. Men det varer kun 3 sek ad gangen. Skete bare 1000 gange i går. Hvordan har i det?

Og ja, nedtællingen er også i fuld gang her. KOM NU!!!!!!

hun hed vist Hanne...tror jeg nok...You know who hun bor i en anden kommune, så skid laaaangt efter hende...hahaha....det spurgte jeg om da jeg spurgte om mødergruppesammensætningen...så pyyyyha siger jeg bare...hehe

Jeg er klar d 19 kl 11 Mona skal jeg så tage juice og pålæg med eller?? og du tager brød og ost med?

Jeg har aftalt med min datter jeg hun kommer mellem d 30 og d 3 og det er jeg da helt sikker på at hun overholder...man kan jo ikke starte med at komme til verden med en brudt aftale vel...hehehe

Julegave...hold nu k*** med dem....jeg tænker slet ikke over det endnu...magter det ikke!...ellers er det min familie der er alt for langt tid om at komme med ønsker...

Hygge

Anmeld

10. november 2009

prettybutterfly

forår skriver:

hun hed vist Hanne...tror jeg nok...You know who hun bor i en anden kommune, så skid laaaangt efter hende...hahaha....det spurgte jeg om da jeg spurgte om mødergruppesammensætningen...så pyyyyha siger jeg bare...hehe

Jeg er klar d 19 kl 11 Mona skal jeg så tage juice og pålæg med eller?? og du tager brød og ost med?

Jeg har aftalt med min datter jeg hun kommer mellem d 30 og d 3 og det er jeg da helt sikker på at hun overholder...man kan jo ikke starte med at komme til verden med en brudt aftale vel...hehehe

Julegave...hold nu k*** med dem....jeg tænker slet ikke over det endnu...magter det ikke!...ellers er det min familie der er alt for langt tid om at komme med ønsker...

Hygge

Hahahahaha nåe nej, havde glemt du er så heldig hvad julegaver angår! Føler mig selv lidt for presset i den situation, desværre. Hader når ting skal være så overfladiske men sådan er det åbenbart. Glad for der bare er styr på det nu ihvert fald! (Vi nåedet altså heller ik få ønsker fra ret mange, men det sked jeg på og købte bare noget de forhåbentligt bliver glade for - hader at vente på folk og være afhængig på den måde, så ærgeligt for dem hvis de ik ka lide det!)

Nå ok, super mht det du siger om.....ja. Lækkert! Nå men så er vi to nok heller ik i samme mødregruppe når min SP hedder Birgitte. Vi får se hvad der sker!!

Jeps, så klarer jeg brød og ost!

Jeg har også en aftale med min datter d. 1 dec. Glæder mig til at se hvornår vores alle 3's guldklumper begynder at poppe ud! Og SÅÅÅ meget til at se dem!

Anmeld

10. november 2009

FruPudderkvast

Jeps, det er bare en deal d. 19. kl. 11.. Sender lige adressen privat

Mht. kørekortet, så er der ikke sket så meget siden sidst.. Min kørelærer har lige været på ferie i en uge, så har slet ikke været ude at køre.. Men skal ud og køre igen på torsdag..

Haha, det kunne være lidt komisk hvis vi alle fødte d. 1.. Meeeen.. Det jeg tvivler nu på

Vi har altså også bare sagt til folk at de må komme med ønsker nu, for ellers når vi simpelthen ikke at købe gaver.. Jeg gider ikke at skulle tænke på det når jeg har født..

Jamen, jeg har det også fint.. Var til jordemoder i fredags.. Og lillemanden blev skønnet til 2700 - 2800 g og så står han helt fast nu.. Så han er bare klar til at blive født..

Anmeld

10. november 2009

Mist

Saped90 skriver:

Jeps, det er bare en deal d. 19. kl. 11.. Sender lige adressen privat

Mht. kørekortet, så er der ikke sket så meget siden sidst.. Min kørelærer har lige været på ferie i en uge, så har slet ikke været ude at køre.. Men skal ud og køre igen på torsdag..

Haha, det kunne være lidt komisk hvis vi alle fødte d. 1.. Meeeen.. Det jeg tvivler nu på

Vi har altså også bare sagt til folk at de må komme med ønsker nu, for ellers når vi simpelthen ikke at købe gaver.. Jeg gider ikke at skulle tænke på det når jeg har født..

Jamen, jeg har det også fint.. Var til jordemoder i fredags.. Og lillemanden blev skønnet til 2700 - 2800 g og så står han helt fast nu.. Så han er bare klar til at blive født..

Åhh ja bare man kunne lave en aftale med den lille om en dato.. hehe.. det ville da være rart..

Håber i alle har det godt.. Jeg er ved at blive skør tror jeg.. Ville så gerne ud, når det altså ikke regner.. øv øv.

Jeg kommer da lidt ud men skal være sikker på der står en sofa et sted jeg lige kan lægge mig på 5 min og koble fra.

Heldigvis er der jo  ikke så laaaang tid til datoen nærmer sig for os alle..

Glæder mig meget til at se hvordan lille ser ud.

Håber vi alle kan ses når vi alle er nedkommet så vi kan vise de små frem..

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.