Tak for sidst, piger! Det blev jo til endnu en hyggelig dag
Så har jeg været til 35 ugers undersøgelse i dag.. Det gik helt fint bortset fra mit lidt høje blodtryk.. Men det har været lidt højt hele graviditeten, så der skulle ikke være noget farligt i det.. Og der var fin hjertelyd, han ligger stadig i hovedstilling og lægen skønnede ham til at veje 2300 - 2400 g..
Ellers snakkede vi bare lidt om hvordan jeg har det og han spurgte om vi var helt klar herhjemme osv.. Og det må man jo sige ja til..
Hmm.. Ja, det var bare faktisk det.. Der var ikke så meget i den undersøgelse.. Så sagde lægen lige inden jeg gik ud af døren "Ja, Sarah.. Så ses vi jo først igen når lillemanden er 5 uger".. Og så gik det lige op for mig at jeg snart skal føde.. 
Udover det er jeg gået i gang med at vaske alt babytøjet.. Og hvor er det dog bare hyggeligt at kigge det hele igennem igen
Men der er satme meget at vaske! Hehe..
Og så ringede sundhedplejersken lige til mig i dag og hun kommer på besøg fredag i næste uge.. Ved bare ikke hvad jeg skal spørge hende om? Hvad har I andre af spørgsmål til jeres SP?
Er selvfølgelig godt klar over at hun sikkert vil føre ordet, men det er meget rart at have lidt forberedt.. 
Noget nyt hos jer, tøser?

Anmeld