Hcg er faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2022

Anonym trådstarter

Mariadle skriver:

Det gør mig virkelig ondt, at du står i denne situation. 
Umiddelbart vil jeg også sige, at hjerteblink jo er et godt tegn. 

Jeg oplevede, da jeg var i uge 9, mener jeg, at mit HCG faldt fra 200000 til 190000. Min læge tilbød blot blodprøve, da jeg var nervøs efter mange års forsøg og jeg takkede selvfølgelig ja. Jeg fik svar på den sidste en fredag, hvor lægen svarede mig søndag aften og henviste mig akut til en scanning, som dog først blev om onsdagen. Jeg kunne slet ikke være i min egen krop og fik derfor mandag bestilt en tid til privat scanning. Jordemoderen var helt forarget over, at min læge tog blodprøverne så sent, fordi de på et tidspunkt rammer max, for derefter at falde igen og ligge mere stabilt. Alt var heldigvis som det skulle ved udgangen af uge 9, stadig fint hjerteblink og jeg blev endda sat to dage frem. 
I dag er jeg 18+1 med en lille, aktiv pige. 
Jeg ved ikke, hvornår det er “for sent” at måle HCG, men jeg var hvertfald lykkeligt uvidende. Jeg  for der stadig er et fint hjerteblink

Dejlig historie jeg håber og krydser for alt er godt imorgen tak fordi du delte din historie det giver håb

og tillykke med baby pigen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2022

Anonym trådstarter

Solskinspige skriver:

Selvom man har set hjerteblink kan man desværre stadig godt miste. Det gjorde jeg desværre i december måned 2021. Jeg mistede 8+6 med et tilsvarende foster. På trods af at jeg 2 gange havde set udvikling i væskt og flot hjerteblink. Det er anden gang jeg mister i træk og mit skyldes højt sandsynligt  progesteronmangel som jeg lige er blevet tjekket for. 

Det jeg virkelig ked af at høre

Det må være så hårdt. 

Så selvom der stadig er hjerteblink imorgen så kan jeg forberede mig på det alligevel kan ende med en abort? 

Havde du nogle form for smerter eller blødninger før det blev bekræftet af lægen? 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym trådstarter

Når det er så tidligt i forløbet så tror jeg desværre at du skal forberede dig på det værste, selvom det ikke er rart. Hcg tipper nemlig ikke endnu og begynder at falde. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, jeg har mistet to gange og der har faldende hcg betydet abort

Det er min største frygt. 

Faldt dit hcg hurtigt? Kan du huske det?  Og havde du nogle tegn? 

Er ked af du har været det igennem

Anmeld Citér

21. marts 2022

esioul

Men når hun har set hjerteblink, det er da en stor livsbekræftende tegn. Betyder det så meget at HCG er faldet en smule? I forhold til at de har set noget så stort og livsbekræftende som hjerteblink? 
jeg spørg bare undren.

Ja så tidligt i forløbet skal hcg ikke falde.. det er ikke gode tegn. Heller ikke selv om der er set blink.

Anmeld Citér

21. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
esioul skriver:

Ja så tidligt i forløbet skal hcg ikke falde.. det er ikke gode tegn. Heller ikke selv om der er set blink.

Okay, så bliv man det klogere.

Anmeld Citér

22. marts 2022

Anonym

Så tidligt i graviditeten bør hcg niveau ikke falde . Men stige støt . 

Jeg tror desværre du skal forberede dig på dårligt nyt til trods for du har set hjerte aktivitet :/

Anmeld Citér

22. marts 2022

Mariadle

Hvordan er det gået idag ts?

Anmeld Citér

22. marts 2022

Anonym trådstarter

Mit foster er desværre gået til grunde.

jeg er så knust jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvad jeg føler. Det første gang jeg skal abotere. 

Tusind tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

22. marts 2022

Mariadle

Anonym skriver:

jeg er så knust jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvad jeg føler. Det første gang jeg skal abotere. 

Årh hvor er jeg ked af det på dine vegne, kæmpe kram til dig! Håber du har nogle der kan støtte dig godt igennem. 

Anmeld Citér

22. marts 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Kæmpe krammer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.