Hcg er faldet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.962 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg sidder og stor tuder lige nu! 

Jeg var til tidlig scanning i torsdags og foster blev målt til et svarende foster på 6+0 med hjerteblink  (skulle være 7+6) jeg skal så tage blodprøver fredag og idag mandag. Som desværre viser at mit hcg er faldet fra 10.700 til 9710. 

Jeg har aldrig mistet før og damen på klinikken sagde jeg nok skulle forbedre mig på en abort. Jeg skal scannes imorgen.

er der nogle som har prøvet det hvor fosteret var leve dygtig alligevel? 

Jeg har haft en hård kamp op af bakke for at opnå denne graviditet. 

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Og håber på mirakel imorgen til scanning.

er der nogle af jer som har en solstråle historie som i vil dele med mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2022

esioul

Øv altså.. 

Det lyder desværre ikke godt

Anmeld Citér

21. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg sidder og stor tuder lige nu! 

Jeg var til tidlig scanning i torsdags og foster blev målt til et svarende foster på 6+0 med hjerteblink  (skulle være 7+6) jeg skal så tage blodprøver fredag og idag mandag. Som desværre viser at mit hcg er faldet fra 10.700 til 9710. 

Jeg har aldrig mistet før og damen på klinikken sagde jeg nok skulle forbedre mig på en abort. Jeg skal scannes imorgen.

er der nogle som har prøvet det hvor fosteret var leve dygtig alligevel? 

Jeg har haft en hård kamp op af bakke for at opnå denne graviditet. 

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Og håber på mirakel imorgen til scanning.

er der nogle af jer som har en solstråle historie som i vil dele med mig 

Til dig. Håber alt er fint  når du bliver scannet imorgen.

Anmeld Citér

21. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
esioul skriver:

Øv altså.. 

Det lyder desværre ikke godt

Men når hun har set hjerteblink, det er da en stor livsbekræftende tegn. Betyder det så meget at HCG er faldet en smule? I forhold til at de har set noget så stort og livsbekræftende som hjerteblink? 
jeg spørg bare undren.

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Men når hun har set hjerteblink, det er da en stor livsbekræftende tegn. Betyder det så meget at HCG er faldet en smule? I forhold til at de har set noget så stort og livsbekræftende som hjerteblink? 
jeg spørg bare undren.

Det netop derfor jeg laver dette opslag fordi der var hjerteblink. Når hcg er faldet kan det så stige igen.? 

Ej håber virkelig på et mirakel

tak for kram, det havde jeg brug for

Anmeld Citér

21. marts 2022

Mariadle

Det gør mig virkelig ondt, at du står i denne situation. 
Umiddelbart vil jeg også sige, at hjerteblink jo er et godt tegn. 

Jeg oplevede, da jeg var i uge 9, mener jeg, at mit HCG faldt fra 200000 til 190000. Min læge tilbød blot blodprøve, da jeg var nervøs efter mange års forsøg og jeg takkede selvfølgelig ja. Jeg fik svar på den sidste en fredag, hvor lægen svarede mig søndag aften og henviste mig akut til en scanning, som dog først blev om onsdagen. Jeg kunne slet ikke være i min egen krop og fik derfor mandag bestilt en tid til privat scanning. Jordemoderen var helt forarget over, at min læge tog blodprøverne så sent, fordi de på et tidspunkt rammer max, for derefter at falde igen og ligge mere stabilt. Alt var heldigvis som det skulle ved udgangen af uge 9, stadig fint hjerteblink og jeg blev endda sat to dage frem. 
I dag er jeg 18+1 med en lille, aktiv pige. 
Jeg ved ikke, hvornår det er “for sent” at måle HCG, men jeg var hvertfald lykkeligt uvidende. Jeg  for der stadig er et fint hjerteblink

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym

Når det er så tidligt i forløbet så tror jeg desværre at du skal forberede dig på det værste, selvom det ikke er rart. Hcg tipper nemlig ikke endnu og begynder at falde. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, jeg har mistet to gange og der har faldende hcg betydet abort

Anmeld Citér

21. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det netop derfor jeg laver dette opslag fordi der var hjerteblink. Når hcg er faldet kan det så stige igen.? 

Ej håber virkelig på et mirakel

tak for kram, det havde jeg brug for

Ja Det forstår jeg godt hvorfor du så lavet opslaget. 
og det også derfor jeg spørger den anden bruger, da jeg slet ikke ved om sådan noget.  For undre mig over at det smule HCG fald kan betyde og være vigtigere end at se hjerteblink.?! 
håber alt godt for dig imorgen.

Anmeld Citér

21. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Når det er så tidligt i forløbet så tror jeg desværre at du skal forberede dig på det værste, selvom det ikke er rart. Hcg tipper nemlig ikke endnu og begynder at falde. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, jeg har mistet to gange og der har faldende hcg betydet abort

Selvom du har set hjerteblink?

og ked af dine tab. Det er benhårdt sådan noget og intet ord kan beskrive de følger man har når man mister. Til dog også.

Anmeld Citér

21. marts 2022

Solskinspige

Selvom man har set hjerteblink kan man desværre stadig godt miste. Det gjorde jeg desværre i december måned 2021. Jeg mistede 8+6 med et tilsvarende foster. På trods af at jeg 2 gange havde set udvikling i væskt og flot hjerteblink. Det er anden gang jeg mister i træk og mit skyldes højt sandsynligt  progesteronmangel som jeg lige er blevet tjekket for. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.