Fladt hovede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2022

fehår

Anonym skriver:

Det fik jeg at vide i 19 her i kommunen (Vordingborg) af sp, fys og kiropraktor...

Okay ja, det er jo så også efter, vi brugte det. Vi var ellers meget glade for det, trods den skyhøje pris.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2022

Misspf

Min søn var flad som en pandekage, han var låst i nakken, og blev først behandlet alt for sent, kan ikk huske præcist, men han var da nok mindst 6 mdr, før han kom til kiropraktor.

jeg var bange for, at det aldrig blev godt! Og jeg fik så mange dumme kommentarer fra folk  

Men idag er han altså 4 år, og det slet ikke noget der ses nu! 
kiropraktoren sagde også, at med dem hovede facon han har genetisk, ville han aldrig få det der lille fine runde baghovede nogen babyer har.. men altså idag ser han helt normal ud, og velproportioneret! 

så no worries, men tidlig indsats vil selvfølgelig lette processen en del

Anmeld Citér

28. marts 2022

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Efter 6 måneder er kraniet så fast at du ikke får rettet op på et fladt baghovedet/skævhed.

Men en god osteopat, kiropraktor kan arbejde med babys krop så den ikke er låst, og derefter kan du som forælder sørge for at baby aldrig lægger fladt på baghovedet hverken i bogen eller sovende tilstand. Masser af mavetid, op på armen, bæresele/vikle. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.