Musik bamser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

karinaliva

Jeg synes ikke, at den bare starter ved alle lyde. Men jo, kommer der en høj lyd fra et rum tæt på eller lign. så starter den.

Synes bare den er så fantastisk

Jeg var selv ret skeptisk, inden vi fik den, troede faktisk ikke rigtig på at den virkede. Men JO, det gør den..

Til den nyfødte bruger man  lyden og når de bliver lidt ældre skifter man til .

Jeg skiftede lyd, da min søn var ca. 4 mdr. gl., men det er nok individuelt hvornår man gør det.

Har også veninder, hvor jeg har givet den som barselsgave, og de er også vilde med den

Den er virkelig alle pengene værd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

BirtesDatter

Vi fik en flot rød champignon i hæklet økologisk bomuld af Mormor. Den er der blevet trukket meget i. Super kvali musik legetøj med fin lille melodi.

sådan ser den ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2009

Sees

qp skriver:

Vi har denne her fra Fisher Price... min søn elsker den!! Den synger alle mulige sange... og når du eks trykker på næsen siger den:

"Det er min næse,  rød næse, det kilder" og så nyser den også.. hehe.

Det samme gælder hånden: "Hånd, gul hånd" osv osv... Du kan trykke på øret, næsen, munden maven begge fødder og hænder - den siger forskellige ting for hver gang du trykker på samme ting.

Skal så siges, at dem du køber i Dk selvfølgelig har danske tekster på.....  Det er en rigtig sød, udviklende og lærende bamse!

Måske et dumt spørgsmål men, Hvilke butikker forhandler fisher price ?

Anmeld

30. november 2009

qp

MetteLetten skriver:

Måske et dumt spørgsmål men, Hvilke butikker forhandler fisher price ?

BR, Toys R us, Føtex  b.la

Anmeld

30. november 2009

qp

LauraLW skriver:

Jeg overspringshandler på det groveste! Burde forberede BA forsvar MEN GIDER IKKE!!!

Så jeg vil finde en musik bamse... gerne en god kvalitet med en god og hyggelig melodi, så den forhåbentlig kan bruges i lang tid.

Nogle erfaringer?

Laura

Kunne du egentlig bruge folks svar til noget? hehe

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun har sådan en der kan trækkes op med en snor, der plinge-linger en lille melodi. Den er hun faktisk stadig rigtig glad for Den er hverken køn eller lyder godt. Men hun er glad for den...

Anmeld

30. november 2009

M.O.A.R.

qp skriver:

Vi har denne her fra Fisher Price... min søn elsker den!! Den synger alle mulige sange... og når du eks trykker på næsen siger den:

"Det er min næse,  rød næse, det kilder" og så nyser den også.. hehe.

Det samme gælder hånden: "Hånd, gul hånd" osv osv... Du kan trykke på øret, næsen, munden maven begge fødder og hænder - den siger forskellige ting for hver gang du trykker på samme ting.

Skal så siges, at dem du køber i Dk selvfølgelig har danske tekster på.....  Det er en rigtig sød, udviklende og lærende bamse!

min nevø har også sådan en, den er han ekstemt glad for og hold op jeg har sunget meget med på den når min nevø har været utålmodig, ked af det eller stresset

Malene 19+6

Anmeld

30. november 2009

qp

MaleneF skriver:

min nevø har også sådan en, den er han ekstemt glad for og hold op jeg har sunget meget med på den når min nevø har været utålmodig, ked af det eller stresset

Malene 19+6

Ja den er såååh sød

Mine forældre var her i oktober til min søns fødselsdag og min far forelskede sig helt i den bamse.... Han har simpelthen købt en helt ny en som min søn kan lege med når vi rejser hjem til jul - "ja så slipper i jo for, at slæbe jeres med"   hehe

Anmeld

30. november 2009

Munder

Vi havde denne til Andrea:

BELLINO musikelefant

Den er fra Bellino og kan købes i BR, den har hun været rigtig glad for!

Anmeld

30. november 2009

LauraLW

BirtesDatter skriver:

Vi fik en flot rød champignon i hæklet økologisk bomuld af Mormor. Den er der blevet trukket meget i. Super kvali musik legetøj med fin lille melodi.

sådan ser den ud:

GOTTA HAVE! Hvor har mormor mon fundet den henne?

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.