Musik bamser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.801 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

LauraLW

Jeg overspringshandler på det groveste! Burde forberede BA forsvar MEN GIDER IKKE!!!

Så jeg vil finde en musik bamse... gerne en god kvalitet med en god og hyggelig melodi, så den forhåbentlig kan bruges i lang tid.

Nogle erfaringer?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Lise

Hvad er en musikbamse?

Bare en bamse med musik i???

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Hvad er en musikbamse?

Bare en bamse med musik i???

ja hehe, ved sku da ikke hvad sådan nogle hedder...

men ja, sådan en man kan trække op, og så spiller den en lille melodi... skulle være så beroligende og hyggeligt for lille baby.

Anmeld

29. oktober 2009

karinaliva

Kan klart anbefale Doo bamsen, den er bare sååå fantastisk

Den har både lyd og musik, den får børnene til at slappe af. Og den VIRKER rent faktisk, er så glad for min

Anmeld

29. oktober 2009

karinaliva

Sorry.. Mente selvfølgelig Doo Doo bamsen

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

karinaliva skriver:

Sorry.. Mente selvfølgelig Doo Doo bamsen

Er det den der selv starter når baby græder? - men starter den så ikke ved alle mulige andre lyde?

Anmeld

29. oktober 2009

Kaufie

Vi har en ITeddy - men det er nok til de lidt større børn - den kan man lægge sin egen musik/billeder/videoer ind på. Stort hit i perioder hjemme hos os.

Anmeld

29. oktober 2009

qp

Vi har denne her fra Fisher Price... min søn elsker den!! Den synger alle mulige sange... og når du eks trykker på næsen siger den:

"Det er min næse,  rød næse, det kilder" og så nyser den også.. hehe.

Det samme gælder hånden: "Hånd, gul hånd" osv osv... Du kan trykke på øret, næsen, munden maven begge fødder og hænder - den siger forskellige ting for hver gang du trykker på samme ting.

Skal så siges, at dem du køber i Dk selvfølgelig har danske tekster på.....  Det er en rigtig sød, udviklende og lærende bamse!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2009

N&J

qp skriver:

Vi har denne her fra Fisher Price... min søn elsker den!! Den synger alle mulige sange... og når du eks trykker på næsen siger den:

"Det er min næse,  rød næse, det kilder" og så nyser den også.. hehe.

Det samme gælder hånden: "Hånd, gul hånd" osv osv... Du kan trykke på øret, næsen, munden maven begge fødder og hænder - den siger forskellige ting for hver gang du trykker på samme ting.

Skal så siges, at dem du køber i Dk selvfølgelig har danske tekster på.....  Det er en rigtig sød, udviklende og lærende bamse!

vi har den samme som qp og så et par stykker som kan trækkes op i "rumpetten" de er alle et stort hit herhjemme, har købt dem alle på udsalg i toys r us og babysam...

Anmeld

29. oktober 2009

maria_wlt

Jeg har også kigget på den der Doodoo bamse et par gange.... Er lidt tændt på bare at købe den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.