Medicinsk abort - advarsel billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2022

MGR24

Profilbillede for MGR24
HapsHapsHaps skriver:

Kram til dig; det er en hård omgang at komme igennem uanset omstændighederne! 

Det er helt vildt så meget man kan se så tidligt... Jeg fik selv en medicinsk abort for 8 år siden, og kan huske at jeg stod i badet mens det stod på. Og at jeg simpelthen blev chokeret over at jeg virkelig kunnet se et foster. Så vildt.

God bedring, håber du snart er ovenpå igen!

Det er det vildeste… Mange tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2022

desoka9276

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt? Hvis ikke i ønsker at se det, advarer jeg også pænt om billeder - fuldstændig ligegyldig kommentar

Men hvorfor skriver du "mange har spurgt om et billede" når du ikke har skrevet om det før og så bliver sur når du bliver konfronteret med det?

Anmeld Citér

20. marts 2022

MorTilToFantastiskeBørn

Meget interessant at se billeder. Tak for at dele

Anmeld Citér

20. marts 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kan det ikke være lige meget, om hun har skrevet om det før eller ej? 

Kan være, at hun måske har snakket med folk over beskeder, hvor de har spurgt ind til billeder, eller hun har set debatter, hvor folk har spurgt andre om billeder.. 

Og selv hvis hun skulle "lyve" i den sætning, kan det så ikke være ligegyldigt? Hun advarer i overskriften om billeder.. Hvis man så ikke vil ind og se dem, så må man jo lade være med at gå ind på debatten.. Hvorfor lege detektiver og tjekke hendes andre debatter for folk, der spørger ind til det?!

JEG og åbenbart andre synes jo, at det er vildt fascinerende at se, og for nogle kan det måske give lidt fred, hvis de har mistet inden uge 12, og de så kan se, at det altså ikke er udformet som et barn endnu.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.