Medicinsk abort - advarsel billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.691 visninger
13 svar
23 synes godt om
10. marts 2022

MGR24

Profilbillede for MGR24

Hej alle - jeg fik i tirsdags en medicinsk abort, 4 timer efter jeg har puttet de sidste 4 piller op.. Ser jeg dette syn, og det var faktisk en rar følelse at være “med hele vejen”.. Smerterne var kun slemme et kvarter op til aborten for alvor gik igang.. Men ret fascinerende og smukt.. De her dage efterfølgende er jeg lidt psykisk drænet og træt, men det går  Mange har spurgt om et billede, så her får i et - ikke for sarte sjæle.. Jeg var 8+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Godt nok spændende at se .. Selvom det er lidt ulækkert ..

Men er da ked af, at du mistede.. 

Anmeld Citér

11. marts 2022

HapsHapsHaps

Kram til dig; det er en hård omgang at komme igennem uanset omstændighederne! 

Det er helt vildt så meget man kan se så tidligt... Jeg fik selv en medicinsk abort for 8 år siden, og kan huske at jeg stod i badet mens det stod på. Og at jeg simpelthen blev chokeret over at jeg virkelig kunnet se et foster. Så vildt.

God bedring, håber du snart er ovenpå igen!

Anmeld Citér

11. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kram til dig det altid benhårdt at miste. På snart du kommer helt ovenpå igen.

Anmeld Citér

11. marts 2022

Ønskebarn22

Dit tab gør mig ondt! Kæmpe respekt til dig og dit overskud til at dele disse billeder I den svære situation du står i

Jeg mistede selv 12+5 i november, men foster var gået til 8+0, så for mig er der nogle manglende brikker der falder på plads nu, da jeg har spekuleret meget over hvordan foster så ud (jeg fik kirurgisk abort). 

Tak for at dele, og kæmpe knus til dig herfra

Anmeld Citér

12. marts 2022

caroline22

Hvem er det der har spurgt om billede? Jeg kan ikke se at du har skrevet om det før

Anmeld Citér

12. marts 2022

HappyCamper

caroline22 skriver:

Hvem er det der har spurgt om billede? Jeg kan ikke se at du har skrevet om det før

Jeg kan heller ikke lige se at der er blevet spurgt ind til det.. ����‍♀️

Anmeld Citér

16. marts 2022

MGR24

Profilbillede for MGR24
caroline22 skriver:

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt? Hvis ikke i ønsker at se det, advarer jeg også pænt om billeder - fuldstændig ligegyldig kommentar

Anmeld Citér

16. marts 2022

MGR24

Profilbillede for MGR24
HappyCamper skriver:

Jeg kan heller ikke lige se at der er blevet spurgt ind til det.. ����‍♀️

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt? Hvis ikke i ønsker at se det, advarer jeg også pænt om billeder - fuldstændig ligegyldig kommentar

Anmeld Citér

16. marts 2022

MGR24

Profilbillede for MGR24
Ønskebarn22 skriver:

Dit tab gør mig ondt! Kæmpe respekt til dig og dit overskud til at dele disse billeder I den svære situation du står i

Jeg mistede selv 12+5 i november, men foster var gået til 8+0, så for mig er der nogle manglende brikker der falder på plads nu, da jeg har spekuleret meget over hvordan foster så ud (jeg fik kirurgisk abort). 

Tak for at dele, og kæmpe knus til dig herfra

Det er jeg så glad for at du skriver, det er en forfærdelig hård omgang - tanker til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.