Gravid og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MR1991 skriver:

Jeg gør det samme, jeg er så nervøs hver gang. Ved min søn blødte jeg også, så blod har bare været en del af min graviditeter. Hvor mange gange har du mistet?

En gang da jeg var ung, og så igen inden vi fik nr 2. Vi havde forsøgt på nr 2 i over et år før de to streger, hvor vi så mistede. Der skulle gå yderligere over et år inden de to streger igen kom. Så da vi havde været igang i over to år var jeg bange for at der skulle gå yderligere et år i tilfælde af at jeg mistede igen. Det gjorde jeg heldigvis ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
MR1991 skriver:

Pyh det er noget af en omgang, du har været igennem. Har du tabt dem lige op ad hinanden?

Jeg tænker, du har ret i, det gør lige ondt uanset hvad. Så kan jeg jo ligeså godt glæde mig. Men hvor jeg glæder mig til vi kan se mere

Ja, vi mistede 3 gange på 8 mdr. ca.

Ja vi åndede ihvert fald lidt lettet op da vi så hjerteblink  

Krydser for at du/I får en vellykket graviditet

Anmeld Citér

11. marts 2022

MR1991

Sommersol2021 skriver:

Jeg har også mistet to gange og det eneste der har hjulpet for mig har også været tryghedsscanninger + snakke det ud med veninde. 

Jeg tror også, det er de scanninger, der gør forskellen. Og dagene føles bare lange, når man går og venter på at kunne komme til de scanninger. Det er dejligt, man ikke er alene om at have det sådan

Anmeld Citér

11. marts 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg var også mega nervøs…. Aborterede syv gange mellem første og andet barn.  
Jeg blev faktisk tilbudt en scanning da jeg omkring uge 7 ringede til sygehuset og tudbrølede over min angst for at miste. Dengang (9 år siden) havde de nemt tid til lige at scanne mig. Men det er så det du skal også? Ca uge 7? 
lav noget du godt kan lide i mellem tiden - hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

12. marts 2022

MR1991

CKJ skriver:

Jeg var også mega nervøs…. Aborterede syv gange mellem første og andet barn.  
Jeg blev faktisk tilbudt en scanning da jeg omkring uge 7 ringede til sygehuset og tudbrølede over min angst for at miste. Dengang (9 år siden) havde de nemt tid til lige at scanne mig. Men det er så det du skal også? Ca uge 7? 
lav noget du godt kan lide i mellem tiden - hvis det kan lade sig gøre.

Ja, det er cirka der. Vi har købt en, og så får vi den ved lægen. Så kan de også fastlægge var langt jeg er. Så cirka 2 uger til den ene, og så håber jeg, der er noget, og ikke sker noget indimellem eller efter

Jeg har sat mig for at ordne skabe, skure osv., gør at få ro for mine bekymringer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.