Gravid og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2022

MR1991

Hej med jer alle

Jeg aborterede i januar, og er blevet gravid igen. Uden at få min menstruation, og i dag var jeg ved lægen. Han kunne scanne mig indvendig, men ikke se noget. Jeg tror, jeg er 4+0 ish, og det er jo helt almindelig ikke at se noget nu. Jeg skal derind igen om 20 dage.

Men det værste er, at jeg er så hammer nervøs denne gang for at miste. Det fylder meget for mig. Hvad gjorde I andre for at tro lidt mere på det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2022

Anonym

Jeg har selv mistet to gange og det eneste der har kunne få mig til at falde til ro i denne graviditet har været tryghedsscanninger

Anmeld Citér

10. marts 2022

MR1991

Anonym skriver:

Jeg har selv mistet to gange og det eneste der har kunne få mig til at falde til ro i denne graviditet har været tryghedsscanninger

Vi har både en, vi har købt og så den jeg skal have om 20 dage. Tog du også dig selv i at tjekke om du blødte hele tiden?

Anmeld Citér

10. marts 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
MR1991 skriver:

Hej med jer alle

Jeg aborterede i januar, og er blevet gravid igen. Uden at få min menstruation, og i dag var jeg ved lægen. Han kunne scanne mig indvendig, men ikke se noget. Jeg tror, jeg er 4+0 ish, og det er jo helt almindelig ikke at se noget nu. Jeg skal derind igen om 20 dage.

Men det værste er, at jeg er så hammer nervøs denne gang for at miste. Det fylder meget for mig. Hvad gjorde I andre for at tro lidt mere på det?

Jeg har mistet 3 gange, og er nu gravid for 4. gang. 
Vi så hjerteblink i fredags, og skal scannes igen om lidt under 2 uger. 
Jeg har sagt til mig selv denne gang, at jeg vil glæde mig og tro på det nok skal lykkedes, for det vil hverken gøre mere eller mindre ondt at glæde sig hvis vi alligevel skulle miste

Håber du får en vellykket graviditet denne gang

Anmeld Citér

10. marts 2022

MR1991

__anonym skriver:

Jeg har mistet 3 gange, og er nu gravid for 4. gang. 
Vi så hjerteblink i fredags, og skal scannes igen om lidt under 2 uger. 
Jeg har sagt til mig selv denne gang, at jeg vil glæde mig og tro på det nok skal lykkedes, for det vil hverken gøre mere eller mindre ondt at glæde sig hvis vi alligevel skulle miste

Håber du får en vellykket graviditet denne gang

Pyh det er noget af en omgang, du har været igennem. Har du tabt dem lige op ad hinanden?

Jeg tænker, du har ret i, det gør lige ondt uanset hvad. Så kan jeg jo ligeså godt glæde mig. Men hvor jeg glæder mig til vi kan se mere

Anmeld Citér

10. marts 2022

Anonym

MR1991 skriver:

Vi har både en, vi har købt og så den jeg skal have om 20 dage. Tog du også dig selv i at tjekke om du blødte hele tiden?

Ja det gjorde jeg og jeg har også haft brunt udflåd to gange hvilket har gjort mig mega nervøs, men baby har det så godt derinde og vi skal til nakkefold på onsdag så jeg tror lidt mere på det nu, men det er så svært at glæde sig og bare slappe af og nyde det. Det gør jeg slet ikke. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

MR1991

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg og jeg har også haft brunt udflåd to gange hvilket har gjort mig mega nervøs, men baby har det så godt derinde og vi skal til nakkefold på onsdag så jeg tror lidt mere på det nu, men det er så svært at glæde sig og bare slappe af og nyde det. Det gør jeg slet ikke. 

Jeg tror sagtens, du kan tro på det nu Jeg tror også, jeg først lige skal have de to scanninger overstået, og så kan jeg slappe lidt mere af indtil NF, selvom det også er en milepæl for mig ø

Anmeld Citér

10. marts 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MR1991 skriver:

Det gjorde jeg i hvert fald. Hver gang jeg havde tisset og tørrede mig var det med tilbageholdt åndedræt. Nåede også at have nogle pletblødninger. Men det er utroligt så påvirket man kan blive af at miste

tillykke med den spirende graviditet

Anmeld Citér

10. marts 2022

MR1991

SDD skriver:

Det gjorde jeg i hvert fald. Hver gang jeg havde tisset og tørrede mig var det med tilbageholdt åndedræt. Nåede også at have nogle pletblødninger. Men det er utroligt så påvirket man kan blive af at miste

tillykke med den spirende graviditet

Jeg gør det samme, jeg er så nervøs hver gang. Ved min søn blødte jeg også, så blod har bare været en del af min graviditeter. Hvor mange gange har du mistet?

Anmeld Citér

10. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har også mistet to gange og det eneste der har hjulpet for mig har også været tryghedsscanninger + snakke det ud med veninde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.