Brunt udflåd efter mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg vil bare spørge om nogen har oplevet det samme som mig. Det er sådan at ca 3/4 dage efter mens får jeg en blødning som ca varer i 2 min hvor blodet bare løber ned af mine ben, det er mørkt blod efter det har jeg så brunt udflåd med lidt slim i, jeg har været til gynækolog men hun sagde der var intet at se. Og efter et par dage med det brune udflåd så får jeg æggeløsning slim.. nogle der har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2022

Anonym

Det er normalt at farven skifter fra rød til mørkere. Mit er nærmest sort de sidste to dage. 

Anmeld Citér

10. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er normalt at farven skifter fra rød til mørkere. Mit er nærmest sort de sidste to dage. 

Jamen problemet er bare at min mens stopper den varer kun i 5 dage, efter de 5 dage går der nok 4 dage også bløder jeg i 2 min, også får jeg brunt udflåd i et par dage.

Anmeld Citér

11. marts 2022

Anonym

Jamen problemet er bare at min mens stopper den varer kun i 5 dage, efter de 5 dage går der nok 4 dage også bløder jeg i 2 min, også får jeg brunt udflåd i et par dage.

Det lyder mærkeligt at det er forskudt på måde. Hvis jeg var dig ville jeg blive undersøgt igen hos anden gynækolog.

Er du på prævention? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.