Børn i en sen alder (40+)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2022

Anonym

Kastanje skriver:

Ja alt er muligt … men der er under 1 pct sandsynlighed for det senarie

Ja? Betyder blinke smiley, at du lige blinker til mig, underforstået at jeg er helt dum?  Eller er den mere hånende imod TS, så vi kan suge alt håb ud af hende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

Kastanje

Ja? Betyder blinke smiley, at du lige blinker til mig, underforstået at jeg er helt dum?  Eller er den mere hånende imod TS, så vi kan suge alt håb ud af hende?

Nej men det er da bedst at forholde sig til odds. Man kan ikke bruge odds 1 pct til noget og det er reelt det der er når man er 45-46. 
Man kan også blive 100 og storryger. Det er da meget bedre st affinde sig med ret hurtigt at søge hjælp eller benytte donor. Fertilitetsverdenen er fuld af falsk håb… man skal ikke bare blive ved naturligt i 2 år hvis man er 44 år fx. - med mindre man er ok med hvis det med en helt overvejende sandsynlighed ikke lykkes. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Ja

Jeg er 41 og prøver at få 4. og sidste barn. Har været gravid 2 gange det seneste år, har begge gange aborteret da jeg var mellem 12 og 14 uger henne. Til gengæld er jeg blevet gravid i første forsøg begge gange. Giver det et førsøg mere og ellers "nøjes" vi ned dem vi har.

Anmeld Citér

10. marts 2022

TLO

Hej ts,

Vi er ikke der længere, men åh gennem 4 år var vi.

Vi blev forældre den måned, hvori jeg blev 45 (min mand 33)

I bakspejlet ville jeg ønske vi var gået direkte til ivf, for måske var vi så blevet forældre tidligere. Vi valgte at få vores blastocyster kromosom-testet, for at se, om der i det hele taget var nogle æg, der var i orden. Ellers havde den stået på ægdonation i udlandet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.