Hej med jer
skriver herinde fordi jeg går med nogle tanker jeg ikke rigtigt føler jeg kan komme ud med andre steder, men som virkelig fylder meget i min hverdag.
Som i kan se på overskriften, handler det egentlig mest om pinligheden over at være skruk. Jeg er en pige på 24, er igang med uddannelse (bachelor). Bor sammen med min kæreste på snart 4 år. Jeg er ikke i tvivl om at det er ham jeg skal skabe en familie med.
Jeg har det sidste års tid været virkelig skruk. Som i virkelig!! Jeg tænker ikke på andet end det at skulle være mor. Jeg kigger på babyer og babyudstyr konstant. Laver navnelister og ønskelister.. og sletter dem igen, fordi jeg simpelthen føler mig så skamfuld over det. Og jeg ved ikke hvorfor. Har snakket med min kæreste om at jeg har lysten til at få børn. Og selvom jeg er meget skruk, er vi begge enige om at det ikke passer ind i vores liv at skulle have et barn nu.
Jeg har hverken veninder eller familie som jeg kan dele denne frustration og babynørderi med.. og jeg er ærligtalt bange for at de vil synes jeg er alt for ung, eller at det er mærkeligt at kigge på babyting når jeg ingen gang er tæt på at være gravid
Andre der har stået/står i denne situation?
jeg føler jeg sidder med de her følelser og tanker helt for mig selv.. jeg prøver konstant at ligge tankerne væk, men det vil bare ikke ske.
hvad har i andre gjort? Har i fundet et fællesskab hvor i kan snakke om disse ting eller hvordan?
håber nogle af jer har lyst til at dele jeres tanker og/eller oplevelser omkring dette 
Anmeld
Citér