Hvem har også brug for søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2022

My1234

Hvem er det der fraråder søvntræning?

Mine sundhedsplejersker rådede mig til at starte søvntræning fra mine børn var 6 måneder og det fungerede bare så godt!

Jeg har virkelig svært ved at se det positive ved samsovning, mine børn begyndt først at sove igennem hele natten efter søvntræning. 

Her får du et link fra Fagligt Selskab for Sundhedplejersker, som skriver om den mest anvendte form for søvntræning.

Jeg vil ikke debattere dine beslutninger som forældre. Blot besvare dit spørgsmål om hvem der blandt andet siger det

https://www.sundhedsplejersken.nu/artikel/soevntraening-med-graad/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2022

Anonym

My1234 skriver:

Her får du et link fra Fagligt Selskab for Sundhedplejersker, som skriver om den mest anvendte form for søvntræning.

Jeg vil ikke debattere dine beslutninger som forældre. Blot besvare dit spørgsmål om hvem der blandt andet siger det

https://www.sundhedsplejersken.nu/artikel/soevntraening-med-graad/

Der findes heldigvis andre søvntræningsmetoder der ikke indebærer at lade dem græde sig selv søvn men heller ikke amme og/eller vugge dem i søvn. For mig har det været vigtigt at lære mine børn at det er okay at falde i søvn selv uden hjælpemidler

Anmeld Citér

1. marts 2022

My1234

Anonym skriver:

Der findes heldigvis andre søvntræningsmetoder der ikke indebærer at lade dem græde sig selv søvn men heller ikke amme og/eller vugge dem i søvn. For mig har det været vigtigt at lære mine børn at det er okay at falde i søvn selv uden hjælpemidler

Det lyder rigtig godt for dig, og det er jo dejligt, når det virker. Det gør det bare ikke for alle

Anmeld Citér

1. marts 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Baby har valgt KUN at sove i barnevognen eller i umulige stillinger i mors arme i dag. I nat kunne han lokkes til at sove 1-2 timer ad gangen. 

Så søvn er da bare overvurderet og unødvendigt for os andre

Tror han har problemer med maven... 

Kh en træt mor 

Hvis han har problemer med maven, så vær sød at få det undersøgt af en god læge fra start af.. Vores datter er 3 år i dag og har stadig problemer med maven hver dag.. Der er ikke noget fysisk galt mere, men rent psykisk går hun lidt i panik over det mindste mavekneb, fordi hun altid har været forstoppet.. Selv som spæd, hvor hun hovedsaligt blev ammet 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvis han har problemer med maven, så vær sød at få det undersøgt af en god læge fra start af.. Vores datter er 3 år i dag og har stadig problemer med maven hver dag.. Der er ikke noget fysisk galt mere, men rent psykisk går hun lidt i panik over det mindste mavekneb, fordi hun altid har været forstoppet.. Selv som spæd, hvor hun hovedsaligt blev ammet 

Han havde problemer med maven, fordi jeg var på penicillin. Nu mangler vi bare at få styr på hans nakke, men det klarer en dygtig kiropraktor

Anmeld Citér

1. marts 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Han havde problemer med maven, fordi jeg var på penicillin. Nu mangler vi bare at få styr på hans nakke, men det klarer en dygtig kiropraktor

Nåå okay.. Jamen så er alting jo ved at være godt igen.. 

Men bare husk at alting er en fase.. Både de gode og dårlige tider

Anmeld Citér

1. marts 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Hvem er det der fraråder søvntræning?

Mine sundhedsplejersker rådede mig til at starte søvntræning fra mine børn var 6 måneder og det fungerede bare så godt!

Jeg har virkelig svært ved at se det positive ved samsovning, mine børn begyndt først at sove igennem hele natten efter søvntræning. 

Der er vel ikke nogen der anbefaler søvn træning af en 4 uger gammel baby?

Anmeld Citér

1. marts 2022

Anonym

Der er vel ikke nogen der anbefaler søvn træning af en 4 uger gammel baby?

TS har ikke skrevet barnets alder i hendes første opslag og som du kan læse dig til så rådes det fra 6 måned. Så slap du bare helt af

Anmeld Citér

1. marts 2022

Hanspige

TS har ikke skrevet barnets alder i hendes første opslag og som du kan læse dig til så rådes det fra 6 måned. Så slap du bare helt af

Hvis jeg bliver mere afslappet så falder jeg ned af sofaen

Måske spørge en anden gang? I stedet for bare at anbefale søvn træning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.