Babyalarm. Hvilke funktioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2022

Anonym trådstarter

Venter pt. Vores 2. Barn, og vi har aldrig haft babyalarm til den første. Vores oplevelse var at det kun var i ganske få situationer vi har haft behov for en, f.eks til barnedåbe eller andre arrangementer hvor baby har sovet lur i barnevognen et stykke væk. 

nå, men nu venter vi jo vores andet barn, og jeg tænker at en babyalarm vil være rart at have, da der denne gang også er en storebror der kræver opmærksomhed. Men jeg synes det er en jungle!

I princippet skal den jo bare kunne det helt basale som at sende lyd igennem når baby græder/er vågen, men er der andre funktioner i har været glade for at jeres havde? Og hvilke kan i anbefale? Også gerne hvilke i ville undgå, så vi ikke får købt katten i sækken :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2022

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Venter pt. Vores 2. Barn, og vi har aldrig haft babyalarm til den første. Vores oplevelse var at det kun var i ganske få situationer vi har haft behov for en, f.eks til barnedåbe eller andre arrangementer hvor baby har sovet lur i barnevognen et stykke væk. 

nå, men nu venter vi jo vores andet barn, og jeg tænker at en babyalarm vil være rart at have, da der denne gang også er en storebror der kræver opmærksomhed. Men jeg synes det er en jungle!

I princippet skal den jo bare kunne det helt basale som at sende lyd igennem når baby græder/er vågen, men er der andre funktioner i har været glade for at jeres havde? Og hvilke kan i anbefale? Også gerne hvilke i ville undgå, så vi ikke får købt katten i sækken :-) 

jeg er nærig og nægter at give flere 1000 kr. for en baby alarm.

vi købte en i biltema 199 kr. den har 2 vejs kommunikation og god rækkevidde og det er det.

vi har ikke behov for temperaturvisning ( vi kan selv mærke efter) og ingen behov for at der bliver taget tid på luren ( vi kan selv kigge på klokken) .

alarmen fra biltema, har nu holdt i 2 år og været på gulvet utallige gange uden at gå i stykker

Anmeld Citér

24. februar 2022

Mrs.

Havde også en helt simpel til min søn hvor jeg kunne høre ham og den havde en god rækkevidde og det var det. Havde ikke behov for andet end det. 
til den lille vi venter bliver det tilsvarende en simpel en. 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym trådstarter

synes også de fleste modeller er relativt dyre.. og min tanke var jo egentlig bare til at starte med at den skulle virke med det formål at sende lyd ����‍♀️ Men jo mere jeg kigger, jo i mere tvivl bliver jeg om det kan betale sig at købe en af de dyre i forhold til de forskellige funktioner, jeg ved bare ikke rigtigt hvad behovet er.. 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Vi har den fra Neonate 8000 med video - kunne slet ikke forestille mig at have en uden video, elsker den og bruger den hver dag, men det er helt sikkert også en vanesag, vi havde tidligere en neonate kun med lyd og den var vi også rigtig glade for

Men kan godt se, det måske er lidt "overkill" med video, hvis I har været vant til ikke at have en... men ja, jeg kan bare virkelig anbefale den.

Anmeld Citér

24. februar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi købte bare et par walkitakiger i Harald Nyborg. De kostede omkring 200 kr og blev brugt til begge vores unger, som der næsten er 4 år imellem. Vh Stine 

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym

Vi var glade for neonate. Vi havde en model med temperatur og ellers ikke andet, det var faktisk meget rart da vi indimellem blev lidt overraskede over hvor varmt der rent faktisk blev et sted. Derudover var jeg ret imponeret over at alle 6 børn fra min mødregruppe kunne ligge og sove i deres barnevogn på rad og række (vi havde alle neonate alarmer) og vi oplevede ikke en eneste gang at der var problemer med frekvensstøj eller at en babys gråd slog ud på en andens alarm. Så jeg har kun godt at sige om neonate

Anmeld Citér

24. februar 2022

ErDuHerIkkeSnart

Keep it simple Jeg var glad for én som ikke var klodset at slæbe på, så jeg ikke følte mig som et omrejsende cirkus, men bare kunne smide den i dame-tasken. Ville ikke ane hvad jeg skulle bruge hverken kamera eller temperatur til …

Anmeld Citér

24. februar 2022

Anonym

Jeg købte et sæt neonate babyalarmer brugt for ca 4 år  siden det virker endnu og jeg er super glad for dem jeg havde selv svært ved at finde rundt i det men så faldt jeg over dem  til ret billig  penge og derfor blev det dem

Anmeld Citér

24. februar 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Til den første havde vi en helt simpel babyalarm, som gik i stykker efter to år.

Til nr 2 har vi købt en neonate 6500. Elsker den. Især fordi den har temperaturmåler, og fordi den viser hvor længe de har sovet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.