Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mommy88 skriver: Ej - så jeg virkelig for det jeres tur Jeg har været gravid tre gange før og alle 3 gange er der kommet en sund og rask baby. Har aldrig mistet eller noget. Så vi håber det går ligeså “nemt” her 4. Gang og der intet er Vi har så til gengæld haft svært ved at blive gravid og denne gang brugt godt 4 år!
Ej - så jeg virkelig for det jeres tur
Jeg har været gravid tre gange før og alle 3 gange er der kommet en sund og rask baby. Har aldrig mistet eller noget.
Så vi håber det går ligeså “nemt” her 4. Gang og der intet er Vi har så til gengæld haft svært ved at blive gravid og denne gang brugt godt 4 år!
Tusind tak!
4 år. Er også lang tid, krydser også for jer! Vi har forsøgt i 2 år, og har også været i udredning for gentagne graviditetstab. Det her er vores første barn
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SassAs skriver: Wauw, sikke en rejse for nr. 3. Jeg glæder mig til vores rejse sammen mod oktober
Wauw, sikke en rejse for nr. 3. Jeg glæder mig til vores rejse sammen mod oktober
Det er godt nr. 4
jeg glæder mig også
Hvordan går der herinde?
Jeg bemærker meget lidt til graviditeten - er i dag 5+4. Næste mandag skal vi til scanning og se liv
Skal skannes i morgen for at se om jeg er ved at abortere. Har haft rødt (ikke friskt) på papiret og lyserødt udflåd nu.
Mommy88 skriver: Hvordan går der herinde? Jeg bemærker meget lidt til graviditeten - er i dag 5+4. Næste mandag skal vi til scanning og se liv
Meget ømme bryster, øget sult, og lidt kvalme i forbindelse med den øgede sult. Skal scannes på fredag, er 5+6 i dag
SassAs skriver: Skal skannes i morgen for at se om jeg er ved at abortere. Har haft rødt (ikke friskt) på papiret og lyserødt udflåd nu.
Øv øv, håber det er uden betydning! Krydser fingre for at alt er som det skal være!
Øv Håber virkelig alt er som det skal
være og at det er ingenting
__anonym skriver: Meget ømme bryster, øget sult, og lidt kvalme i forbindelse med den øgede sult. Skal scannes på fredag, er 5+6 i dag
Uh spændende. Jeg synes godt nok tiden går langsomt …. ømme bryster er det eneste her.
Mommy88 skriver: Uh spændende. Jeg synes godt nok tiden går langsomt …. ømme bryster er det eneste her.
Ja synes også tiden går langsomt! Håber at alt er som det skal være
Hvordan gik scanningen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128