Terminsgruppe oktober 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.772 visninger
35 svar
7 synes godt om
23. februar 2022

Mommy88

Hej allesammen. 

Er der nogle der har lyst til at være med i sådan en gruppe her?

Jeg er selv 4+6 idag med termin 27 oktober. 
Synes tiden går SÅ langsomt

Vi har bestilt tidlig scanning når jeg er 6+4 for at forhåbentlig og se det lille  blinke

Hvad med Jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2022

SassAs

Jeg vil gerne være med. 
Umiddelbart er jeg 5+2 med termin d. 24. Oktober. Jeg har selv fødselsdag d. 25. Oktober. Jeg ved endnu ikke om vi kigger ind til den lille inden nakkefoldsskanning  

Anmeld Citér

23. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Vil også gerne være med. Er 5+1 i dag, og vi skal til tidlig scanning i næste uge

Anmeld Citér

23. februar 2022

Mommy88

SassAs skriver:

Jeg vil gerne være med. 
Umiddelbart er jeg 5+2 med termin d. 24. Oktober. Jeg har selv fødselsdag d. 25. Oktober. Jeg ved endnu ikke om vi kigger ind til den lille inden nakkefoldsskanning  

Ej hvor spændende.  

Det behøver man jo heller ikke, vi vil bare så gerne se at alt er OK på det tidspunkt og at hjertet slår.

Er det dit 1. Barn? 

Hos os er det nr. 4.

Anmeld Citér

23. februar 2022

Mommy88

__anonym skriver:

Vil også gerne være med. Er 5+1 i dag, og vi skal til tidlig scanning i næste uge

Ih hvor fedt. Jeg kan slet ikke vente til vi skal til scanning og se om alt er OK på det tidspunkt.  
Vil bare så gerne over NF - så man ligesom er sikret alt er som det skal være.

Anmeld Citér

23. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Mommy88 skriver:

Ih hvor fedt. Jeg kan slet ikke vente til vi skal til scanning og se om alt er OK på det tidspunkt.  
Vil bare så gerne over NF - så man ligesom er sikret alt er som det skal være.

Ja, vi glæder os også. Vi har mistet 3 gange før. Så vi håber og tror på, at 4. gang (denne gang) er lykkens gang!

Anmeld Citér

23. februar 2022

Mommy88

__anonym skriver:

Ja, vi glæder os også. Vi har mistet 3 gange før. Så vi håber og tror på, at 4. gang (denne gang) er lykkens gang!

Ej - så  jeg virkelig for det jeres tur

Jeg har været gravid tre gange før og alle 3 gange er der kommet en sund og rask baby. Har aldrig mistet eller noget.

Så vi håber det går ligeså “nemt” her 4. Gang og der intet er  Vi har så til gengæld haft svært ved at blive gravid og denne gang brugt godt 4 år! ����

Anmeld Citér

23. februar 2022

SassAs

Mommy88 skriver:

Ej hvor spændende.  

Det behøver man jo heller ikke, vi vil bare så gerne se at alt er OK på det tidspunkt og at hjertet slår.

Er det dit 1. Barn? 

Hos os er det nr. 4.

Nej det er 3. Barn, men 2. levende barn. Vores første mistede vi under for tidlig fødsel i uge 24. Det er 7 år siden. Vi har en dreng der blev født til tiden (dagen efter termin) 13,5 måneder efter vores pige kom til verdenen. 
Vi er meget spændte på kønnet. 
Der er mange milepæle for os (især mig) pga 1. Graviditet. Ved min søn var jeg i progesteron behandling fra uge 18-34, som jeg håber også bliver iværksat denne gang. 

Anmeld Citér

23. februar 2022

SassAs

__anonym skriver:

Jeg krydser også fingre for denne gang er lykkes gang. Vi har jo nærmest termin samtidig 

Anmeld Citér

23. februar 2022

SassAs

Mommy88 skriver:

Ej - så  jeg virkelig for det jeres tur

Jeg har været gravid tre gange før og alle 3 gange er der kommet en sund og rask baby. Har aldrig mistet eller noget.

Så vi håber det går ligeså “nemt” her 4. Gang og der intet er  Vi har så til gengæld haft svært ved at blive gravid og denne gang brugt godt 4 år! ����

Wauw, sikke en rejse for nr. 3. Jeg glæder mig til vores rejse sammen mod oktober

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.