Eksperthjælp: § 50 undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.932 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. februar 2022

Helene Treschow

sagsbehandler sagde dengang jeg ventede mig for 2 år siden at de ville lave den paragraf 50 undersøgelse
Men så er spørgsmålet nu halvanden år efter vil de først lave den nu men vil er det mig eller min datter de laver den paragraf 50 undersøgelse på og hvad kan der komme til at ske

Helenes svar

Kære forælder

Du kan læse om § 50 undersøgelser her.

https://www.foraeldreraadgivningen.dk/artikel/hvad-er-en-%C2%A750-unders%C3%B8gelse-0

Og du kan jo også altid bede kommunen orientere om, hvordan forløbet i forhold til jeres familie specifikt bliver.

Med venlig hilsen

Helene Treschow

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: Forum Advokater

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

Mortilah

Du må spørge din sagsbehandler. Undersøgelsen kan være sat i værk af forskellige årsager. Hos os er det børnenes forhold pga. noget de har oplevet tidligere, som intet har med os forældre at gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.