Tisse i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2022

Babyyy90

Men overordnet er det nok bare rigtig svært for mig, at se sit barn være så panisk og bange over noget. Det utroligt svært at håndtere da men selvfølgelig ikke ønsker sine børn de følelser. (De må gerne have dem, det ikke det) 

Har prøvet at tage brættet af hjemme, så hun skulle tisse på det store toilet men det resulteret i den samme panik som i vuggestuen. Så trygheden sidder i brættet eller hvis det potte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Babyyy90 skriver:

Min datter på snart 3, er renlig hjemme. Tisser på vores store toilet hvor vi har et bræt på med trappe. 

Men hun nægter at tisse I vuggestuen på deres små toiletter. Hun er nærmest panisk angst for dem og det synes jeg er utroligt svært at håndtere.  

Jeg har ikke givet hende ble på når jeg har afleveret og gået med ud og set toiletterne både ved aflevering og afhentning og talt om det - intet rykker på hende. Men hver gang jeg har hentet hende, har de givet hende ble på HELE DAGEN

Det skal siges min datter sagtens kan komme og fortælle når hun skal tisse. De spørger hende om hun vil tisse og hun siger selvfølgelig nej når man spørger og så har hun ble på hele dagen. Det super frustrerende synes jeg.

Synes bestemt ikke vuggestuen bakker op og synes det ekstremt svært at håndtere den angst og frygt! 

Nogen som har stået lignende eller har gode råd?

Hvorfor har hun ble på? Har hun ellers mange uheld i vuggestuen?

Anmeld Citér

27. februar 2022

Babyyy90

mor:) skriver:

Hvorfor har hun ble på? Har hun ellers mange uheld i vuggestuen?

Hun har ble på, da hun er bange for toilettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.