Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barn 1: fødte ved vandafgang 41+3
Barn 2: fødte efter igangsættelse med piller 40+1
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MamaGulloev skriver: Første gang blev jeg sat i gang 41+3 og fødte 41+4. Jeg var til undersøgelse på dagen hvor jeg blev sat i gang, og der fandt de tegn på begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg blev indlagt med det samme og sat i gang. Anden gang startede veerne sent om aftenen 39+6 og jeg fødte tidlig eftermiddag 40+0
Første gang blev jeg sat i gang 41+3 og fødte 41+4. Jeg var til undersøgelse på dagen hvor jeg blev sat i gang, og der fandt de tegn på begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg blev indlagt med det samme og sat i gang.
Anden gang startede veerne sent om aftenen 39+6 og jeg fødte tidlig eftermiddag 40+0
Hvordan fandt de ud af at du havde begyndende svangerskabsforgiftning? Jeg tænker bare nu hvor det ikke blev opdaget før?
Da du så blev sat i gang var det så med piller eller tog de vandet eller ?
Første barn:
42+0 fødte jeg min søn, efter at være blevet sat igang, ingen tegn op til fødslen.
Andet barn:
40+0 tegnblødning
40+2 fødte jeg min datter
9 dage og 2 dage
Nr 1 er født 41+0 (sat igang 40+5)
Nr 2 er født 18+1 (sen abort pga kromosomfejl)
Nr 3 er født 40+6 (fødslen startede med veer kl. 3.30 og fødte kl. 13.03)
Nr 1 er født efter igangsættelse 41+5 og født 41+6.
Nr 2 er også født 41+6. Jeg gik og ventede på at de havde tid og plads til at tage vandet, men så gik veerne i gang af sig selv
Anonym skriver: Hvordan fandt de ud af at du havde begyndende svangerskabsforgiftning? Jeg tænker bare nu hvor det ikke blev opdaget før? Da du så blev sat i gang var det så med piller eller tog de vandet eller ?
Jeg havde protein i urinen, og forhøjet blodtryk. Blodtrykket havde været lidt højt et stykke tid og jeg havde vanvittigt meget vand i kroppen. Så da jeg bongede ud på proteiner fik jeg 2 piller til igangsættelse og blev indlagt med det samme. Vandet blev først taget meget senere.
Blev sat igang 41+0 hvor der stadig var livemoderhals tilbage. Fødte ca 24 timer senere min datter 41+1.
Ellinrep skriver: Blev sat igang 41+0 hvor der stadig var livemoderhals tilbage. Fødte ca 24 timer senere min datter 41+1.
Hvordan kan det være du blev 40+1 og ikke 41+6, hvis jeg må spørge?
Blev igangsat med min søn (2011) 39+6 fordi de var bekymret for han ikke havde nok fostervand. Han blev født 2 timer før termin. Der var så rigeligt fostervand - og de havde skønnet ham til omkring 3600g og han vejede 2690g så deres skøn var generelt meget ved siden af. (Selvom det jo nok heller ikke er spor nemt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128